#1
Hmm , spectrum reflex , lijkt interessant ... Niiiceee , howmuch ?
Overcome zei:of gewoon zown bouwlamp... vriend van me doet dat nu, en die planten knallen de lucht in
http://img524.imageshack.us/img524/1583/dsc00408zr0.jpg
3 weekjes geleden geplant! [/quote]
Onzin .... ze groeien maar daar is het wel mee gezegd.
Halogeen is tijdverspilling.
:wave:
Ok ik heb je foto weer weggehaald, man o man wat superdroevig.
Leer eerst eens fotos maken dan resizen en dan koop je een natriumlamp.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."