Hey ik had graag geweten of dit hier boven juist is,
- ik ben van plan om voor een 600w te gaan, deze lamp:
http://www.growshop.be/400w-600w-armatu ... p-146.html
- en deze kweektent:
http://www.growshop.be/homebox-kweektent-p-184.html
- daarnaast koop ik een Wortelstimulator een Bloeistimulator en Bloeivoeding,
en ook PK13/14 voor 3 weeken voor de oogst
-
Ik vindt al die elektronishe systeemen best wel moeilijk, daarom dacht ik aan een gewoone Huis Ventilator, die naast de tent te zetten > en er een luchtbuis tegen aan te hangen, zodat de lucht op een simpele manier in de kast komt, met hulp van ductape,huis ventilator en luchtbuis(Kan dit???)
- daarnaast houw ik de temperatuur zelf goed op de hoogte, en geef ik ze zelf water
Dit allemaal met een 600w lamp
Huisventilator/luchtbuis,
Kweek tent van 1,2m x 1,2m x 2m
Voeding
Zou dit lukken in 9 maanden?? Is dit de goeie methode om eerst 2 weeken de planten te laten groeien onder 16uur en in de loop vand e 2e week hem op 12uur te zetten? Met alle nodige voeding natuurlijk ,,,,
Zou dit lukken (met al het materiaal dat ik hierboven heb geschreven)
thx