#1
Een vriend van mij heeft 2 wietplanten in zijn tuin en die willen we graag op 'n een of andere manier gaan gebruiken!
ze zijn van z'n broer, maar hij is er niet. Hij vind het goed als we ze oogsten, maar nu komt het:
we weten niet hoe...
weet een van jullie misschien hoe dit in zijn werk gaat? dit zou heel erg fijn zijn, het lijkt ons erg leuk om een keertje 'zelfgemaakte' wiet te roken!![:wink:]()
ze zijn van z'n broer, maar hij is er niet. Hij vind het goed als we ze oogsten, maar nu komt het:we weten niet hoe...
weet een van jullie misschien hoe dit in zijn werk gaat? dit zou heel erg fijn zijn, het lijkt ons erg leuk om een keertje 'zelfgemaakte' wiet te roken!
