Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietplant in tuin, alleen geen raad mee...

Wietplant in tuin, alleen geen raad mee...

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
Tommy WeedyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van mij heeft 2 wietplanten in zijn tuin en die willen we graag op 'n een of andere manier gaan gebruiken! :smoke: ze zijn van z'n broer, maar hij is er niet. Hij vind het goed als we ze oogsten, maar nu komt het:

we weten niet hoe... :flushed:

weet een van jullie misschien hoe dit in zijn werk gaat? dit zou heel erg fijn zijn, het lijkt ons erg leuk om een keertje 'zelfgemaakte' wiet te roken! :wink:
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afkappen bij de stam en ondersteboven hangen op een koele donkere droge plaats.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
planten in de winter als de zomer begint stekken en de stekken invriezen tot de lente begint.

als de lente voorbij is opnieuw alles omhakken en drogen.

:sunglasses:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
planten in de winter als de zomer begint stekken en de stekken invriezen tot de lente begint.

als de lente voorbij is opnieuw alles omhakken en drogen.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wave: :openmouth:

:P
T
Tommy WeedyLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
planten in de winter als de zomer begint stekken en de stekken invriezen tot de lente begint.

als de lente voorbij is opnieuw alles omhakken en drogen.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

hij zit dus al in de grond!
T
Tommy WeedyLid
01-01-2024, 00:00
#6
pepito zei:
ben nieuwsgierig waar broer woont.... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

in Utrecht! maar hij heeft zelf daar zijn eigen plantjes en wij mochten die shit in de tuin hebben zegmar :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tommy Weedy zei:
.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

hij zit dus al in de grond![/quote]

DAS een slechte zaak het sneeuwt nu !!!

je kan ronimoon wel om hulp vragen

:cry:
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#8
huh, wiet oogsten in maart??
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tommy Weedy zei:
pepito zei:
ben nieuwsgierig waar broer woont.... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

in Utrecht! maar hij heeft zelf daar zijn eigen plantjes en wij mochten die shit in de tuin hebben zegmar :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha, geniaal. had gehoopt -voor jou althans- dat t een tropisch eiland was...... :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
welke wijk zit je broer ?

:mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben nieuwsgierig waar broer woont.... :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."