Mijn tweede cubensis kweeksetje deze keer van Azarius
15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
#1
Daar gaan ze, schieten als paddestoelen uit de grond
#2
Hey,
voor de tweede maal heb ik een kweeksetje aangeschaft. http://azarius.nl/shrooms/grow_boxes/growbox_cubensis/
Heeft iemand tips voor een goede eerste flush (oogst) ?
Eerste fotos komen zodra de eerste kopjes uitsteken
groeten
#3
Geduld hebben
en als de paddo'tjes opkomen, een keer per dag luchten, is mij verteld.
Voor de rest: ja zo moeilijk is het niet
ow ja gooi ook even wat folie tegen de zijkant van het bakje anders groeien ze raar.
#4
De eerste fotos zijn er !
#5
Kijk kijk, dat ziet er al heel smakelijk uit!
#6
Update 2
#7
weer een dagje later
#8
Gaat lekker snel joh!
Ik heb de mijne net geoogst.
Naaaaice
#9
phy zei:
Gaat lekker snel joh!
Ik heb de mijne net geoogst.