Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscocaplantjes+wietplanten indezelfde kweek kast

cocaplantjes+wietplanten indezelfde kweek kast

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
tommy13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan mij iemand vertellen of wietplanten :stoned: ook volledig van het begin tot het einde kunnen overleven in een vochtige omgeving van min. 50 tot max. 80 percent luchtvochtigheid. Om mijn cocaplanten in dezelfde kast ter laten groeien!
groeten...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik bacilicum, koriander en bieslook, in de zelfde kas heb zitten, groeien ze allemaal, en smaken nog zoals het hoort. creatief tuinieren, kan nooit kwaad. kijk wel even welke soorten het beste groeien bij welke tempratuur en luchtvochtigheid. sommige planten of kruiden, groeien beter in een ander klimaat.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
@ loadrunner: met la het respect maar ik hoor al dat je nog nooit ene wietplantje hebt gekweekt en er geen .... verstand van hebt !!!

@ tommy... wiet en coca planten kun je bijelkaar zetten TOT het moment dat je de wietplanten in dee bloei zet ... ik weet neit of je al kweekt maar dit zijn dingen die je van te ovren wel moet weten !!!

je wietplanten groeien net als coca planten onzettend goed in een vochtig klimaat ... maar wiet planten produceren toppen die toppe gaan schimmelen bij een hoger luchtvochtigheid...

tot de 2 a 3 week van de bloei zal een 50 % luchtvochtig niet erg zijn maar in de laatste bloei weken van de wietplant mag het niet meer dan 35% zIjn anders kun je risico lopen
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
ej. je kent me niet. ik probeer er zo luchtig mogelijk antwoord op te geven...

als ik zeg

Ja zet ze bij elkaar, En het mislukt achteraf, dan krijg ik de schuld ervan... terwijl er 35 andere factoren zijn die meespelen...


(ik heb je toch niet gekwetst ofzo.... ) :flushed:


btw, ik zou ze niet bijelkaar zetten...
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Correct me if I'm wrong, ik weet nog niet zoveel van cocaplanten af.
Ik heb al wel wat technische lectuur verschaft, want mijn bestelde zaden komen in september toe.

In mijn verstand vragen cocaplanten een lichtcyclus van 18/6 en hebben zij geen hps lamp nodig.
MAAAAAARRRRRRRRRR ook cocaplanten planten planten zich verder door middel van bestuiving.
Ik vraag me dus af waarom dit niet kan op 12/12 onder de hps wanneer zij een bepaalde leeftijd bereikt hebben.
Grote nadruk: ik weet niet veel van cocaplanten, maar niet alle volwassen cocaplanten vertoeffen in een binnenkast. Ook deze worden onderhouden met gewoon daglicht, en daglicht is niet altijd 18/6.

Uiteraard wilt de teler deze plant uitgroeien om zo de cocabladeren te verschaffen, en niet de zaadhoezen.
Maar het moet leuk zijn je eigen cocazaden te telen.
Nadruk again: cocaplanten is geheel nieuw voor me.
Dus wie er wat van weet, laat maar horen he.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
@ loadrunner: nee wil je niet 'kwetsen' maar je komt op een forum als deze zat onzin tegen ... antwoord van mensen die DENKEN DAT.... ja en denken dat heb je niets aan ...
heb gedaan of gezien hebben werkt wel ...

dan kun je dus mensen helpen, maar andersom kun je mensen alleen maar de zeik intrekken

denk dat .... kun je beter het replytje cancelen en kijken naar een vraag waar je wel het antwoord op hebt... geloof me er zijn namelijk zat figuren die ff naar een forum reizen kijken of er iets te vinden is over hun vraag vervolgens vinden ze 'het antwoord' ( dat wellis waar verkeerd is ) gaan het verkeerd doen met alle gevolgen vandien !!!

in dit geval zijn er een paar plantjes kapot so be it !!! maar voor het zelfde geld hebben ze hier ook een vraag over het monteren van een lampie hoe de stroom aangesloten moet worden .... doe je dit verkeerd kun je flink de sjaak zijn

@mayan: tsjaa eerlijk is eerlijk op je volgende vragen heb ik echt geen antwoord maar mocht je het weten zet het hier dan ff neer ... ben zelf wel benieuwd naar bloei en groei fases van de coca plant en hoe ze elkaar bestuiven ... heb je net als bij wiet mannelijk en vrouwelijk planten ??? want ik weet dat heel veel plantne soorten twee slachtig zijn ...

succes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."