kijk hier ben ik aan de bier in turkije
(ik wil trouwens erbij zeggen dat ik wel gerookt heb maar dat het erg duur is)
#4
Whahahaha ik bedoelde eigenlijk je planten
Maar toch, leuke foto
#5
erg verstandig 'beginneling' en wiet kweken EN je foto op internet plaatsen ...
dummie!!!
#6
Nou ik ben geen vrouw hoor en me moeder is een hele goeie planten kweker en mijn plantjes doen het perfecto. en ik wil het niet beter weten maar denk niet dat ik zoveel geld ga uitgeven aan zaad. en ookal zeg je dat als je meer geld aan zaad uitgeeft dat er dan meer uitkomen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.