Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSilver haze kweken

Silver haze kweken

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Binnenkort gaan we met een paar vrienden silver haze planten zetten. We hebben nog nooit met deze soort gewerkt en ik vraag me af of er nog specifieke tips zijn voor binnen kweken met deze soort. Alle tips zijn welkom!

P.S We doen ze op puur perliet, zoals we dat altijd al hadden gedaan. Het gaat om een paar plantjes voor eigen gebruik.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Post ook even als het klaar is, dan kunnen wij allemaal een onsje van je overnemen. Of bedoel je dat ECHT alleen voor eigen gebruik gaat zijn ? :tearsofjoy:

Mijn advies: www.wietforum.nl
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je een 'goeie' feno hebt hoort het een erg lange bloeier te zijn (11-13 weken).. Geduldig zijn dus :smoke:
Op perliet.. hmm niet echt een populair medium.. ik zou er nooit op kweken iig, erg gevoelig. Vertel eens wat meer over je setup?
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
een hele lang bloeier das duss onzin ... een kennis van me kweekt al jaren super silver haze en silver haze ... er zijn idd planten die vragen om 12 weken bloei maar aangezien jij met puur perliet kweekt (dus hydro ) zal je wel beginnen met stekken ... en deze komen vaak van geselecteerde moeders waar gelet is op een snelle bloei en eind gewicht per plant ...

zo heeft hij een moeder die stekken geeft die per 10 weken klaar zijn ... nou is het trouwens heel normaal dat stekken iets minder opleveren dan zaden ... dat ze iets lager blijven dan zaden (direct onder 12/12 ) en dat ze iets gevoeliger zijn voor ziektes dan zaden!!!


een tip is ... als je geen hoog hok hebt zet dan snel de klok op 12/12 ... een week voor groeien is ECHT de max bij haze soorten ... gezien ze als nog 1,50 meter hoog worden en de bovenste 50 centimeter van de plant alleen maar goede comapcte toppen geven ..

verder de boel goed dieven ... en is nadenk om over te gaan op hydrodensia van no mercy of op mapito dat zijn veel veiligere mediums dan perliet !!! perliet kan je hydro systeem sneller doen vast slippen


greetzzz gtje

ps: meteen op 12/12 zal ook niet slecht zijn believe mee ze worden rustig nog een 60 centimeter hoog... met een aan 1 sluiting van toppen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."