Ik heb inderdaad veel moeten lezen. Welcome back trouwens lys
Maar om wiet te kweken hoef je heus geen rocket sience te kennen he
![:)]()
Hier is intussen al geoogst se
Het enige dat er hier gebeurd is, (bij wellhellodaar) er is veel advies gegeven, maar weinig aan gedaan.
We hebben je aangeraden er een TL lamp vlak boven te plaatsen. Dat of spaarlampen, niet gebeurd.
Maar het blijft een feit, elke teler werkt en kweekt anders. En sommige gaan grandioos tegen de basisregels in, met toch een goed resultaat.
Al bij al, het enige dat telt is OOGSTEN!
Wat jij nu moet doen wellhallodaar is een klein kasje maken met spaarlampen of tl lampen.
Timer gelijk op 12/12 en pleur je planten er in. Of zet ze 's avonds rond 9h in een donkere kast en 's morgens om 9h terug aan het raam.
Ik denk dat ze ook niet aan de bloei zullen komen voor dat raampje daar te wijten aan stress.
Buiten gaat de zon onder, maar binnen blijft meestal het licht nog paar uur aan 's avonds.
Die plant neemt dus nog licht op, en de fotosynthese binnen is dan niet gelijk aan de fotosynthese buiten.
Je had ze van de eerste keer volledig buiten moeten plaatsen.
Er is geen mensenhand dat beter werkt dan moeder natuur dat doet.