Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswitte schimmel op de paddestoel. Slecht of niet???

witte schimmel op de paddestoel. Slecht of niet???

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ze gewoon goed groeien en er verder geen gek gekleurde of stinkende schimmel te zien is, dan lijkt het me goed. Het is normaal dat er wat witte plekjes op de hoedjes zitten.
m
marishaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mensjes...

Heb hier een paddo growkit staan.
Heb hier al eerder een bericht geplaats over groene schimmel die in de bak groeide ( Dat heb ik er uitgesneden, maar het stonk ook helemaal niet )
Nou zijn de paddestoeltjes ongveer 1,5 cm groot, maar er zitten puntjes witte schimmel over de hele paddestoel (Ook op de hoed) Ze zien er verder wel mooi uit ofzo...
Ik las er allemaal verschillende dingen over: Bij de een staat dat ze besmet zijn en bij de ander dat je ze gewoon kan op eten en dat witte schimmel niet uitmaakt.
Kan ik ze nou gewoon eten of ga ik er dan ziek van worden??
Ben wel benieuwd...hoop dat ik ze niet weg hoef te gooien. :(
m
marishaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zal morgen foto's maken en hier plaatsen...
Ik heb zelf geen idee wat voor een schimmel het is????
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb je een foto?
Ik heb allesinds nog nooit schimmel op de hoed zelf gezien/gehaD.

Wat wel kan is dat er onderaan een donsigere laag op de stam is, onderaan dan.
m
marishaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het lijkt al een beetje weg te trekken
Ze groeien verder wel snel :grin:
Zal vanmiddag nog wel wat foto's maken en er op zetten
m
marishaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kom er net achter dat de camera kapot is. Kan dus geen foto's maken.
Maar denk dat ze wel goed in orde zijn. Kan ze over een paar dagen plukken denk ik?? :grin: Wanneer kan je ze het beste oogsten??
:hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."