Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoudbaarheid weed

houdbaarheid weed

26 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb hier net 5 gram gevonden in een zakje op een plek waar veel stoners komen. De wiet is wel drijfnat, en ziet helemaal bruin. Ben het nu aan het drogen. I hope it's smokable :) :stoned:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
dan is dat lariekoek wat er op de ouwe overgrow staat .... lees bijv de essensie die deze maand uitgekomen is of uitkomt ( ik heb de primeur mogen lezen op een forum waar ik lid ben )

daarin staat door medicinaal wietkweker ( overinges de enigste van het land ) bedrocan dat wiet het best houdbaar is bij 15 graden ( getest door eenuniversiteit in nederland ) hierin zijn schimmels het minstens actief de boel kan zou niet rotte ... bij 18 graden of hoger word de kans alleen maar groter op rot... zeker als je wiet op lange schaal wilt bewaren !!!!

daarbij kan thc niet verminderen door 18 of 23 graden maar door de tijd van het bewaren en/of blootstelling van licht want eenmaal een topgeoogst te hebben breekt licht thc af !!!!

hasj daarin tegen is zelfs langer te bewaren dan 18 jaar dat kun je makkelijk ene jaar of 50 bewaren dat komt omdat hasj een houdbaarheidsverlengend proces heeft ondergaan namelijk alleen de thc bollen wordne gebruikt deze pollen liggen een of meerdere dagen te drogen waarna er nauwelijks tot GEEN vocht meer is !!!! dit word samen geperst waardoor het minder gevoelig word voor vocht !!! en warmtes


greetzzz gtje
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
wiet is niet om te bewaren,maar om op te roken :stoned:

nee maar heb wel eens wiet gehad die rot was... stonk ook echt naar een mix van wiet en rotheid.

En wat de hasj over het verhaaltje hierboven betreft: ik weet dat het klopt, maar wel vreemd dat je van wiet alsnog stoneder word dan...
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
enig idee wat cbn is????

en hoeveel soorten cannabionolen er in wiet zitten .... hasj bevat maar 1 cannabionool namelijk thc..... ( thc is ook nog nog onder te verdelen overigens) wiet heeft er veel en veel meer cannabionolen .... ( thc is wel 1 van sterkste cannabionolen )


greetzzz gtje
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb ooit is 2 of 3 gram white widow gekregen van een vriend die al 1 jaar en 2 maand gestopt was met blowen en het nog had liggen

was de beste ww die ik ooit heb gehad, zo lang laten liggen had er zeker niks slecht aan gedaan
P
PsyworkzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deze is alleszins 2700 jaar bewaard gebleven:

http://www.liveleak.com/view?i=d71_1228307761
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Noot zei:
ik heb ooit is 2 of 3 gram white widow gekregen van een vriend die al 1 jaar en 2 maand gestopt was met blowen en het nog had liggen

was de beste ww die ik ooit heb gehad, zo lang laten liggen had er zeker niks slecht aan gedaan
Klik om te vergroten...

Ik heb ook ooit eens een wietje van een jaar oud gesmoked. Na een bong hit heb ik een paar uur lang op een bank hem liggen spacen. Echt absurd.

Zou het lang bewaren van wiet iets ermee doen wat hier toe tot kan leiden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."