#1
Hey,
Dinsdag was ik toevallig in de smartshop in A'dam voor wat truffels mee te nemen voor m'n vrienden, we zouden vrijdag (gisteren) nog eens trippen. Helaas had ik te weinig geld bij voor 3 bakjes, dus dacht ik maar eens iets anders mee te nemen voor mezelf, nl. Baby Woodrose (10 zaadjes voor slechts 8,- !), en dan die 2 bakjes nog voor m'n vrienden. Tot mijn grote verbazing kwam ik na 4 zaadjes in een totaal andere wereld terecht. Ik vond het een heerlijke ervaring.
Nu heb ik dus nog 6 zaadjes over, ik overweeg om ze gewoon te planten. Ik had hier op het forum op voorhand al wat rondgelezen ivm iedereens ervaring van Baby Woodrose, en had hier en daar ook al gelezen dat je ze best kan zaaien als je nog wat over hebt.
Nu vroeg ik me af hoe dit precies in z'n werk gaat: kan ik die jongens gewoon de grond in duwen? Buiten of binnen? Wanneer oogst zoiets? En heeft het veel slaagkans?
In ieder geval al ongelooflijk bedankt!
Dinsdag was ik toevallig in de smartshop in A'dam voor wat truffels mee te nemen voor m'n vrienden, we zouden vrijdag (gisteren) nog eens trippen. Helaas had ik te weinig geld bij voor 3 bakjes, dus dacht ik maar eens iets anders mee te nemen voor mezelf, nl. Baby Woodrose (10 zaadjes voor slechts 8,- !), en dan die 2 bakjes nog voor m'n vrienden. Tot mijn grote verbazing kwam ik na 4 zaadjes in een totaal andere wereld terecht. Ik vond het een heerlijke ervaring.
Nu heb ik dus nog 6 zaadjes over, ik overweeg om ze gewoon te planten. Ik had hier op het forum op voorhand al wat rondgelezen ivm iedereens ervaring van Baby Woodrose, en had hier en daar ook al gelezen dat je ze best kan zaaien als je nog wat over hebt.
Nu vroeg ik me af hoe dit precies in z'n werk gaat: kan ik die jongens gewoon de grond in duwen? Buiten of binnen? Wanneer oogst zoiets? En heeft het veel slaagkans?
In ieder geval al ongelooflijk bedankt!
, doet niets)