Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo mini kweek setje!!!

Paddo mini kweek setje!!!

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roadpirate zei:
Duidelijke website, duidelijke taal... Thanx KoxBox!
Klik om te vergroten...

Geen dank daar is dit forum voor. :wink:
T
Twisted & KtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo weer eens tijd vor nieuwe foto's!
Nu netjes buiten de zak dus ziet het allemaal wat minder goed.
Zijn er weer wat bij gekomen, maar ik maak me een beetje zorgen om de grootste.. :confused:
Hij begint een beetje groen uit te slaan en het lijkt ook een beetje of er stof in de zak zit.
Beetje zwartig zo halverwege de zak.. geen idee wat het kan zijn.
Nou bij deze de foto's




Hier kan je wel een beetje zien dat de gote paddo groenig is aan de onderkant




Verder zien alle ander paddootjes er gezond uit!
Klein maar gezond :hearteyes:

:wave:
T
Twisted & KtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok thanks, zullen er rekening mee houden.
Hoop idd dat dat zwarte sporen zijn.
Zal met een paar dagen weer foto's plaatsen!
:rolleyes:
T
Twisted & KtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helaas de rest van de paddootjes worden ook groen... :(
Balen hoor, wachten nog ff een paar dagen af...misschien dat we nog wat foto's maken... maar ziet er niet best uit helaas...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Twisted & Ktje zei:
Helaas de rest van de paddootjes worden ook groen... :(
Balen hoor, wachten nog ff een paar dagen af...misschien dat we nog wat foto's maken... maar ziet er niet best uit helaas...
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het wachten niet zal helpen... Eens gecontamineerd is er niets meer aan te doen behalve de boel weg te smijten... Spijtig, heb het ook meegemaakt.
T
Twisted & KtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Had nie anders gedacht... helaas... nja in de prullenbak dan maar!
Op naar een nieuwe!!!
R
RoadpirateLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is dit normaal dat je van die grote paddo's krijgt? En in hoe ver kan je de steel na drogen mee eten? :confused: Dit is de tweede vlucht uit de kweekset, ben benieuwd wat er nog komt... Er zijn al weer kleine paddo's die de kop op steken. Gaat best hard!! Gaaf.... :openmouth:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roadpirate zei:
Is dit normaal dat je van die grote paddo's krijgt? En in hoe ver kan je de steel na drogen mee eten? :confused: Dit is de tweede vlucht uit de kweekset, ben benieuwd wat er nog komt... Er zijn al weer kleine paddo's die de kop op steken. Gaat best hard!! Gaaf.... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Wees blij met je grote paddestoelen!!! Ja, dit is perfect normaal zeker in latere vluchten.
En je moet alles op eten van de paddestoel, waarom blijven mensen dit toch vragen :confused: ... Ik vind het toch redelijk logisch dat je gewoon alles moet consumeren.
T
Twisted & KtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey hoi dan maar weer!! :wave:

Nou ik heb vanaf de laatste foto's eigelijk niet meer naar de paddoos omgekeken en gisteren dacht ik toch laat ik ze maar eens weg gooien.
Nou toen trof ik ze zo aan:





Dufde ze zowiezo al niet meer te eten maar nu ook niet weg te gooien... of te oogsten.
Dus heb ze :openmouth: laten staan, vanmorgen trof ik dit aan:





Haha... OOPsss!!! :tearsofjoy: volgende keer weer beter.
Zal binnenkort weer eens een nieuwe halen!
Heb ze nu achter in de tuin begraven, wie weet doen ze nog wat in het wild!!
Oja en ik hoop dat de buurtkatten ze niet vinden :wink:

:wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je ze weggegooid??? :openmouth:
Er was toch niets mis met die paddestoelen...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmm, ik moet op mijn woorden terug komen. Na wat beter gekeken te hebben zien de meeste er maar belabberd uit, misschien maar best dat je ze weggegooigd hebt :grin:.
T
Twisted & KtjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou dan bij deze nog ff gauw een foto van hoe het bord er uit zag en de zak toen ik het bakje paddoos eruit had gehaald...



Heel vet en zwart... net inkt :(

Tja dus beter weg...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."