Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ziet er goed uit!!! Heb je zelf je mini-kweekset gemaakt? Ik heb 2 setjes staan in een oud terrarium met thermostaat regeling. Half in het licht, vet goeie paddo's voor een eerste kweek denk ik zo... Lijkt me leuk om te proberen zelf verder te kweken, maar wat gebruik je dan als kweekgrond? Is het zo (van horen zeggen) dat een rot stuk boomschors in potgrond bedekt met paardenstrond een goede bodem is? Lijkt me stug toch met schimmel-gevoelige paddo's?? Iemand ervaring met doorkweken?? De sporen uit de hoed halen lukt wel... maar dan???"
"Duidelijke website, duidelijke taal... Thanx KoxBox!"
"Is dit normaal dat je van die grote paddo's krijgt? En in hoe ver kan je de steel na drogen mee eten? Dit is de tweede vlucht uit de kweekset, ben benieuwd wat er nog komt... Er zijn al weer kleine paddo's die de kop op steken. Gaat best hard!! Gaaf...."