#1
Goede oogst voor zon klein bakkie :P
EN OP NAAR DE VOLGENDE OOGST!!!Twisted & Ktje zei:Het zijn mexicaantjes, hebben ze in zwolle in de smartshop gehaald.
Zit totaal geen moeite in, maar moet wel steriel werken.
Kosten van dit bakje zijn 15 euri, hij is dan ook maar heel erg klein. (doet het super zoals je ziet)
Denk dat hij ongeveer zo doorsnee heeft van 12 cm ofzo.
Hij staat weer voor de 2e ronde!!!
Hebben dit weekend ff gestest en hij is super.
Hebben er gewoon thee van gemaakt, hebben allebei een super trip gehad met schitterende kleuren en alles bewoog.
Lopen was ook erg wazig, leek wel of we elastieke benen hadden.
Helemaal toppie en zeker voor herhaling vatbaar!!!
Als ze weer op komen zullen we nieuwe foto's maken!![]()
Roadpirate zei:Ziet er goed uit!!! Heb je zelf je mini-kweekset gemaakt?
Ik heb 2 setjes staan in een oud terrarium met thermostaat regeling. Half in het licht, vet goeie paddo's voor een eerste kweek denk ik zo...
Lijkt me leuk om te proberen zelf verder te kweken, maar wat gebruik je dan als kweekgrond?
Is het zo (van horen zeggen) dat een rot stuk boomschors in potgrond bedekt met paardenstrond een goede bodem is? Lijkt me stug toch met schimmel-gevoelige paddo's?? Iemand ervaring met doorkweken?? De sporen uit de hoed halen lukt wel... maar dan???

Roadpirate zei:Duidelijke website, duidelijke taal... Thanx KoxBox!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."