#1
dan moet het wel de orginele thee uit die groene zakjes zijn, of earl gray. geen groene thee, of vruchtenthee, dat is goor. thee lang laten trekken, en een beetje suiker erbij, voor de smaak
hislordship zei:Aan de andwoorden tezien is wiet thee niet egt een geslaagt iets?
ExceptionalInsight zei:Dat werkt toch niet? THC hecht zich aan vetten, of je moet boter door de thee willen gooien, maar dat lijkt me goor, kun je beter hasjmelk maken.

Oom Klaas zei:hislordship zei:Aan de andwoorden tezien is wiet thee niet egt een geslaagt iets?
Nee, of je moet van thee met melk houden, engelse stijl.
Je kunt beter hasj gebruiken, anders moet je de wiet er weer uit zeven enzo. Dus inderdaad dan hasjmelk maken en daarna door de thee gooien.. maar dat lijkt me een beetje dubbel, kun je beter gewoon die melk opdrinken. Het gaat om het effect, niet om de smaak van dat spul, toch?hislordship zei:Vroeger toen ik klein was dronk ik el eens thee met melk, dat maakt me ma altijd :P
Maar hoe moet ik dan tewerk gaan? moet ik de wiet in de melk doen en dan eerst koken ofzo?
Dan maak je er chocolademelk van ^^Oom Klaas zei:De smaak speelt ook wel een rol hoor, dat maakt de entree al lekker fijn![]()
ExceptionalInsight zei:Dan maak je er chocolademelk van ^^Oom Klaas zei:De smaak speelt ook wel een rol hoor, dat maakt de entree al lekker fijn![]()
Afghaan-Gek zei:pan water opzetten
aan de kook brengen , wiet erin doen, per liter water een eetlepel completa (werkt als emulgator) erbij.
15 minuten zachtjes laten koken ( met gesloten deksel).
per liter water 1 gram wiet erin : elk kopje wietthee komt nu overeen met een halve joint.
(2 dagen in koelkast houdbaar)
voor extra ontspannen effect : theezakje rooibos mee laten koken
als je wiet wilt kunnen eten : verpak gewenste hoeveelheid netjes( en kreukelvrij) in een hermetisch afgesloten verpakking die je uit alufolie moet vouwen ( goed koppie gebruiken).
oven voorverwarmen op 180 celcius, 5 minuten in de oven , en weer uit oven halen.
teruglaten koelen in ONGEOPENDE verpakking.
pas als de alufolie op kamertemp is( en liefst nog kouder) de verpakkin openenen.
de wiet is nu eetbaar,met maximaal effect.
je kan ook kiezen om nu de gebakken teruggekoelde wiet in olie koken .
vul pan halfvol met 50/50 water en olijf olie ( alle olie kan , maar olijfolie is gezonder)
gooi de gebakken wiet in de pan zodra je ziet dat het water kookt.
goed roeren, en halfuurtje laten koken.
iets terug laten koelen , en door (stalen) zeef gieten.
desnoods herhalen tot er geen blad/wiet in je olie meer is,
deze mix van water en thc-olijf olie kan je het beste afgedekt in koelkast zetten , tot dat de lagen gescheiden zijn.
neem nu een rubber slangetje en tap het water onder de olie weg.
doe dat netjes, en zorgvuldig- een druppel water die achter blijft verpest de smaak= bederf.
je wilt alleen olie overhouden.
deze olie is lekker sterk ( natuurlijk afhankelijk van hoeveel en hoe sterke wiet je erin kookt.
het is ook makkelijk en lang houdbaar ( mits juist gemaakt en licht en luchtdicht en koel bewaard).
als je wiet melk en wiet olie kan maken kan je alle gerechten in extra stonede versie bereiden.
zelf drink ik de olie gewoon as is...voor een joint uit , of in plaats van.
de high die ervan komt is anders, en zachter.
mooie aanvulling voor elke joint roker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."