Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet Thee?

Wiet Thee?

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had er laatst een zooitje boter ingegooid icm honing. Was goed te drinken hoor, van die boter merkte ik niets meer en die honing overheerste waardoor het gewoon naar honingthee smaakte.
Al gok ik toch dat melk bv beter werkt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
hislordship zei:
Aan de andwoorden tezien is wiet thee niet egt een geslaagt iets?
Klik om te vergroten...

Nee, of je moet van thee met melk houden, engelse stijl.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Dat werkt toch niet? THC hecht zich aan vetten, of je moet boter door de thee willen gooien, maar dat lijkt me goor, kun je beter hasjmelk maken.
Klik om te vergroten...

dit

of je gooit hasjmelk door de thee :grin:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo mede Stoners. Ik en me maten wilden graag wiet thee maken maar hebben geen idee hoe??
Zou iemand mij dit uit kunnen leggen?

Alvast bedankt. :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat werkt toch niet? THC hecht zich aan vetten, of je moet boter door de thee willen gooien, maar dat lijkt me goor, kun je beter hasjmelk maken.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hasj/wiet chocolade melk :hearteyes:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aan de andwoorden tezien is wiet thee niet egt een geslaagt iets?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
hislordship zei:
Aan de andwoorden tezien is wiet thee niet egt een geslaagt iets?
Klik om te vergroten...

Nee, of je moet van thee met melk houden, engelse stijl.
Klik om te vergroten...

Vroeger toen ik klein was dronk ik el eens thee met melk, dat maakt me ma altijd :P
Maar hoe moet ik dan tewerk gaan? moet ik de wiet in de melk doen en dan eerst koken ofzo?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
hislordship zei:
Vroeger toen ik klein was dronk ik el eens thee met melk, dat maakt me ma altijd :P
Maar hoe moet ik dan tewerk gaan? moet ik de wiet in de melk doen en dan eerst koken ofzo?
Klik om te vergroten...
Je kunt beter hasj gebruiken, anders moet je de wiet er weer uit zeven enzo. Dus inderdaad dan hasjmelk maken en daarna door de thee gooien.. maar dat lijkt me een beetje dubbel, kun je beter gewoon die melk opdrinken. Het gaat om het effect, niet om de smaak van dat spul, toch?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zoals beloofd hier de foto's van ons cakeje :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
De smaak speelt ook wel een rol hoor, dat maakt de entree al lekker fijn :)
Klik om te vergroten...
Dan maak je er chocolademelk van ^^
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
De smaak speelt ook wel een rol hoor, dat maakt de entree al lekker fijn :)
Klik om te vergroten...
Dan maak je er chocolademelk van ^^
Klik om te vergroten...

That's my point :hearteyes:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chocowiet :hearteyes: Ik ben egt blij dit topic geopent te hebben. Jullie brengen me op zulke leuke ideen :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kan ook inderdaad chocolade maken met thc erin,
ipv een paddoreep een thcreep
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#15
pan water opzetten
aan de kook brengen , wiet erin doen, per liter water een eetlepel completa (werkt als emulgator) erbij.
15 minuten zachtjes laten koken ( met gesloten deksel).

per liter water 1 gram wiet erin : elk kopje wietthee komt nu overeen met een halve joint.
(2 dagen in koelkast houdbaar)
voor extra ontspannen effect : theezakje rooibos mee laten koken

als je wiet wilt kunnen eten : verpak gewenste hoeveelheid netjes( en kreukelvrij) in een hermetisch afgesloten verpakking die je uit alufolie moet vouwen ( goed koppie gebruiken).

oven voorverwarmen op 180 celcius, 5 minuten in de oven , en weer uit oven halen.
teruglaten koelen in ONGEOPENDE verpakking.
pas als de alufolie op kamertemp is( en liefst nog kouder) de verpakkin openenen.
de wiet is nu eetbaar,met maximaal effect.

je kan ook kiezen om nu de gebakken teruggekoelde wiet in olie koken .
vul pan halfvol met 50/50 water en olijf olie ( alle olie kan , maar olijfolie is gezonder)
gooi de gebakken wiet in de pan zodra je ziet dat het water kookt.
goed roeren, en halfuurtje laten koken.
iets terug laten koelen , en door (stalen) zeef gieten.
desnoods herhalen tot er geen blad/wiet in je olie meer is,

deze mix van water en thc-olijf olie kan je het beste afgedekt in koelkast zetten , tot dat de lagen gescheiden zijn.
neem nu een rubber slangetje en tap het water onder de olie weg.
doe dat netjes, en zorgvuldig- een druppel water die achter blijft verpest de smaak= bederf.
je wilt alleen olie overhouden.

deze olie is lekker sterk ( natuurlijk afhankelijk van hoeveel en hoe sterke wiet je erin kookt.
het is ook makkelijk en lang houdbaar ( mits juist gemaakt en licht en luchtdicht en koel bewaard).

als je wiet melk en wiet olie kan maken kan je alle gerechten in extra stonede versie bereiden.
zelf drink ik de olie gewoon as is...voor een joint uit , of in plaats van.
de high die ervan komt is anders, en zachter.
mooie aanvulling voor elke joint roker.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat recept ga ik zeker kunnen gebruiken thnx for sharing. :wink:
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afghaan-Gek zei:
pan water opzetten
aan de kook brengen , wiet erin doen, per liter water een eetlepel completa (werkt als emulgator) erbij.
15 minuten zachtjes laten koken ( met gesloten deksel).

per liter water 1 gram wiet erin : elk kopje wietthee komt nu overeen met een halve joint.
(2 dagen in koelkast houdbaar)
voor extra ontspannen effect : theezakje rooibos mee laten koken

als je wiet wilt kunnen eten : verpak gewenste hoeveelheid netjes( en kreukelvrij) in een hermetisch afgesloten verpakking die je uit alufolie moet vouwen ( goed koppie gebruiken).

oven voorverwarmen op 180 celcius, 5 minuten in de oven , en weer uit oven halen.
teruglaten koelen in ONGEOPENDE verpakking.
pas als de alufolie op kamertemp is( en liefst nog kouder) de verpakkin openenen.
de wiet is nu eetbaar,met maximaal effect.

je kan ook kiezen om nu de gebakken teruggekoelde wiet in olie koken .
vul pan halfvol met 50/50 water en olijf olie ( alle olie kan , maar olijfolie is gezonder)
gooi de gebakken wiet in de pan zodra je ziet dat het water kookt.
goed roeren, en halfuurtje laten koken.
iets terug laten koelen , en door (stalen) zeef gieten.
desnoods herhalen tot er geen blad/wiet in je olie meer is,

deze mix van water en thc-olijf olie kan je het beste afgedekt in koelkast zetten , tot dat de lagen gescheiden zijn.
neem nu een rubber slangetje en tap het water onder de olie weg.
doe dat netjes, en zorgvuldig- een druppel water die achter blijft verpest de smaak= bederf.
je wilt alleen olie overhouden.

deze olie is lekker sterk ( natuurlijk afhankelijk van hoeveel en hoe sterke wiet je erin kookt.
het is ook makkelijk en lang houdbaar ( mits juist gemaakt en licht en luchtdicht en koel bewaard).

als je wiet melk en wiet olie kan maken kan je alle gerechten in extra stonede versie bereiden.
zelf drink ik de olie gewoon as is...voor een joint uit , of in plaats van.
de high die ervan komt is anders, en zachter.
mooie aanvulling voor elke joint roker.
Klik om te vergroten...

:grin: Nice
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit topic heeft me op vele ideen gebracht daar ben ik jullie dankbaar voor :stoned:
Btw hebben ik en een paar maten van me tog besloten om een cake te maken.

Deze is heel goed gelukt ik zal mocht ik er de tijd voor krijgen een fototje posten hier.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ziet er best smakelijk uit,
was de cake ook lekker?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Ziet er best smakelijk uit,
was de cake ook lekker?
Klik om te vergroten...


Hij was heerlijk. De choco smaak overheerste maar niet te veel. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."