Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemde toppen.

Vreemde toppen.

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lesyouriLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Probleempje!
Ik ben heb vandaag mijn takken eraf geknipt en de grote bladeren eraf geknipt, daarna heb ik de takken op zn kop gehangen op een donkere plek.
Maar wat ik nogal opvallend vind is dat er ongelooflijk veel blad tussen de wiet zit.
Zelf denk ik dat ik iets te vroeg heb geoogst vanwege de nachtvorst maar misschien ligt het wel aan het soort wiet (white widow).

Heeft iemand enig idee wat het probleem nou is? :confused:
Later zal ik nog wat foto's sturen van een aantal toppen.

Groet,

Youri.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
het is buitenwiet, dan zit er wel vaker weinig wiet tussen je blad :grin:

Maar we zullen even afwachten op de foto....
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, dat kan liggen aan de soort en aan het tijdstip waarop ie is gaan bloeien. Plantjes die vroeg in bloei schieten krijgen beter weer en meer zon tijdens de topvorming, wat natuurlijk zorgt voor overwegend meer bloemen. Plantjes die later zijn gaan bloeien, zoals enkele van de mijne, krijgen het kutweer dat we nu hebben, en dat zie je terug in de toppen ja.
l
lesyouriLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Sjeik zei:
Tja, dat kan liggen aan de soort en aan het tijdstip waarop ie is gaan bloeien. Plantjes die vroeg in bloei schieten krijgen beter weer en meer zon tijdens de topvorming, wat natuurlijk zorgt voor overwegend meer bloemen. Plantjes die later zijn gaan bloeien, zoals enkele van de mijne, krijgen het kutweer dat we nu hebben, en dat zie je terug in de toppen ja.
Klik om te vergroten...

Bedankt!
Maar blijkt dus dat ik geen reed van knippen snapte :tearsofjoy: de wiet ziet er nu het geknipt is prima uit en er zijn mooie toppen overgebleven.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
lesyouri zei:
De Sjeik zei:
Tja, dat kan liggen aan de soort en aan het tijdstip waarop ie is gaan bloeien. Plantjes die vroeg in bloei schieten krijgen beter weer en meer zon tijdens de topvorming, wat natuurlijk zorgt voor overwegend meer bloemen. Plantjes die later zijn gaan bloeien, zoals enkele van de mijne, krijgen het kutweer dat we nu hebben, en dat zie je terug in de toppen ja.
Klik om te vergroten...

Bedankt!
Maar blijkt dus dat ik geen reed van knippen snapte :tearsofjoy: de wiet ziet er nu het geknipt is prima uit en er zijn mooie toppen overgebleven.
Klik om te vergroten...

Kan me niet voorstellen dat iemand het zo moeilijk vind?
De wiet van het blad scheiden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."