#1
Stekjes ftw.
En inderdaad nog wel even wachten. :P
En inderdaad nog wel even wachten. :P
Ganjaaa zei:Maar ik vraag me af of deze ook in de tuin kunnen?

inderdaad gruwelijke beesten,de beste na praters, btw, wel gek man dat er ineens een wietplant op je schuur dak stond,mag hier ook wel eens gebeuren :PThe Space Cowboy zei:Haha ik had 3 jaar geleden opeens een wietplant op ons schuurdak staan!
Hij was een meter lang ofzo, en er zaten maar 4 blaadjes aan, maar het was een wietplant. (ik had toen nog niks met wiet dus tja.)
Het kwam trouwens uit het vogelzaad van mijn papegaai (grijze roodstaart, chille beesten!)![]()
alcoholist zei:inderdaad gruwelijke beesten,de beste na praters, btw, wel gek man dat er ineens een wietplant op je schuur dak stond,mag hier ook wel eens gebeuren :PThe Space Cowboy zei:Haha ik had 3 jaar geleden opeens een wietplant op ons schuurdak staan!
Hij was een meter lang ofzo, en er zaten maar 4 blaadjes aan, maar het was een wietplant. (ik had toen nog niks met wiet dus tja.)
Het kwam trouwens uit het vogelzaad van mijn papegaai (grijze roodstaart, chille beesten!)![]()
alcoholist zei:ik weeni man, ze droppe altijd bijdehante antwoorden,bij alles wat ik zeg,wordt niet boos hoor,heb 't met ze te doen,arme zielen
't zou helemaal wat zijn als die plant op je dak een vrouwtje met toppen was!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."