Weer dank voor de reactie,,
En dat ik wat verkeerd overkwam,laten we nu maar rusten
![:confused:]()
tis uit de wereld hoop ik.
Tja,,wat ik al vertelde het is mijn eerst kweek en dus onwennig en nerveus,,hoop dat jullie dat een beetje kunnen begrijpen.
Ben der net weer geweest en ze gaan in mijn ogen best goed,,blad is mooi groen en geen krullende bladeren,heb de lampen op 40cm van de dames gezet en de grootste dames iest onder de lampen weggehaald
In mijn ogen veel bloemvorming,,,( dat worden allemaal topie's of moeten ze naar elkaar toe groeien??bedoel de bloemmetjes die dicht bij elkaar groeien.)
Voor de rest gaat het dus goed,,morgen doe ik bij de water beurt de pk,,vind wel dat wanneer je in potten kweekt,,(die van mij zijn 20cm bij 20 cm,dus geen idee hoeveel liter,,maar met teelaarde van de sjop die erbu=ij vertelde dat ik pas in de 4de week voeding moest geven,maar dat advies heb ik na het lezen op dit forum in de wind geslagen,,,,)een beetje kan schuiven.
Mmm de wanden heb ik wit gekalkd,,dat was niet goed? had beter dus die plastic gedoe kunnen doen..tja weer een tip!!!
We wachten maar weer af....
nog een x aantal weken te gaan en we zien het wel,,
Ieder nog een goed weekend en tot de volgende update....jan