Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMannetje of vrouwtje

Mannetje of vrouwtje

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Purple Haze???

Lijkt wel klein topje,

Bij mijn stekken zitten er een paar haartjes bij het eerst scheutje van onder,,

Heb ergens gelezen dat je daaraan kan herkennen dat het een "vrouwtje" is???
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hello all!

Ik ben dus maar eens begonnen aan het planten van wat buitenwiet, omdat ik ein-de-lijk een tuin heb (hoera!) :) Maar voor alles dus een eerste keer en ik moet nog veel leren; ik vraag me nu af of een van mijn plantjes een mannetje of een vrouwtje is (hij/zij staat nu een week of 4).

Check aub. de mega-onscherpe pics en geef je oordeel. Ik hoop dat jullie er iets van kunnen zien...
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#3
En de laatste...
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er niet bijster veel verstand van, maar volgens mij zijn die paarse dingen (zaden denk ik?) het teken dat het een mannetje is.
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks Arthur King. Iemand die Arthur's mening kan bevestigen (of ontkrachten)? Anders haal ik hem vanavond uit de grond...
a
alicedeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
oke

het lijkt op een man! maar hoe vroeg heb je hem geplant normaal kun je dat nu nog egt niet zien zo vroeg of ben ik nu gek :confused:
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
alicedee zei:
oke

het lijkt op een man! maar hoe vroeg heb je hem geplant normaal kun je dat nu nog egt niet zien zo vroeg of ben ik nu gek :confused:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet, bij mij zitten er een paar langere bruine haartjes onder aan die steel,,

En ik heb ze nu in potgrond staan in potjes, zou gauw het mooi weer word zet ik ze in emmers in de grond,
a
alicedeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
juuleke zei:
alicedee zei:
oke

het lijkt op een man! maar hoe vroeg heb je hem geplant normaal kun je dat nu nog egt niet zien zo vroeg of ben ik nu gek :confused:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet, bij mij zitten er een paar langere bruine haartjes onder aan die steel,,

En ik heb ze nu in potgrond staan in potjes, zou gauw het mooi weer word zet ik ze in emmers in de grond,
Klik om te vergroten...

ja meschien is het toch wel een meisje, ik kan het slecht zien op de foto
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#9
No matter, ik heb hem al uit de grond getrokken en een nieuw jong zaailinkje geplant. :)
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spatzi zei:
No matter, ik heb hem al uit de grond getrokken en een nieuw jong zaailinkje geplant. :)
Klik om te vergroten...

Doesn't matter bedoel je...

Maar goed, het was een volbloed man hoor. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."