Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje over wetgeving belgië

vraagje over wetgeving belgië

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
belsjLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi, ik wil ook eens gaan proberen te kweken, maar 1 plant is toch niet zoveel, je kan er toch beter meer zetten? maar wat is eigenlijk het gevolg of de boete die je krijgt bij meedere planten?
&
&joyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vroeg me af hoe het zit met de wetgeving in belgië ivm wietplantjes.
Ik dacht dat het zoiets was van buitenkweek is binnen bepaalde mate toegestaan maar binnenkweek helemaal niet?

Zou graag wat meer informatie hierover hebben! (vooral over binnenkweek)

Bedankt :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klik

Als ik het goed begrijp word 1 plant over het algemeen gedoogd als je meerderjarig bent.
Maar dit had je zelf ook kunnen vinden natuurlijk.
&
&joyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is waar, toch bedankt voor je hulp en nog eens extra bedankt als je er speciaal naar bent gaan zoeken!

:wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 plant in je tuin inderdaad gedoogd, erna is het strafbaar!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
1 plant in je tuin inderdaad gedoogd, erna is het strafbaar!
Klik om te vergroten...

Per persoon, dus als je met een groep vrienden gaat samenwonen kan je nog een leuk perkje aanleggen. :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nope, 1 plant per huishouden geldt er volgens mij.
In Nederland is het namelijk ook niet 5 planten per volwassen persoon maar 5 planten per huishouden.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Nope, 1 plant per huishouden geldt er volgens mij.
In Nederland is het namelijk ook niet 5 planten per volwassen persoon maar 5 planten per huishouden.
Klik om te vergroten...

Ah, spijtig ik dacht dat het per persoon was.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
belsj zei:
hoi, ik wil ook eens gaan proberen te kweken, maar 1 plant is toch niet zoveel, je kan er toch beter meer zetten? maar wat is eigenlijk het gevolg of de boete die je krijgt bij meedere planten?
Klik om te vergroten...

Google is de wereld.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Nope, 1 plant per huishouden geldt er volgens mij.
In Nederland is het namelijk ook niet 5 planten per volwassen persoon maar 5 planten per huishouden.
Klik om te vergroten...

is het niet 4 planten per huishouden?
b
belsjLid
01-01-2024, 00:00
#11
bedankt, maar heb gegoogled op wetboek maar vind niet wat ik zoek..... help
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
DutchCookie zei:
is het niet 4 planten per huishouden?
Klik om te vergroten...

Het gaat over de wetgeving in BELGIE niet in Nederland.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."