#1
hoi, ik wil ook eens gaan proberen te kweken, maar 1 plant is toch niet zoveel, je kan er toch beter meer zetten? maar wat is eigenlijk het gevolg of de boete die je krijgt bij meedere planten?


Flameon zei:1 plant in je tuin inderdaad gedoogd, erna is het strafbaar!

Oom Klaas zei:Nope, 1 plant per huishouden geldt er volgens mij.
In Nederland is het namelijk ook niet 5 planten per volwassen persoon maar 5 planten per huishouden.
belsj zei:hoi, ik wil ook eens gaan proberen te kweken, maar 1 plant is toch niet zoveel, je kan er toch beter meer zetten? maar wat is eigenlijk het gevolg of de boete die je krijgt bij meedere planten?
Oom Klaas zei:Nope, 1 plant per huishouden geldt er volgens mij.
In Nederland is het namelijk ook niet 5 planten per volwassen persoon maar 5 planten per huishouden.
DutchCookie zei:is het niet 4 planten per huishouden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."