Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBuitenhaze: nog wachten of 'oogsten'?

Buitenhaze: nog wachten of 'oogsten'?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan de trichomen natuurlijk niet goed zien, maar ik zou 'm hoogstens nog een weekje geven. Als je veel last hebt van schimmel kan je wel eerder oogsten.
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#2
M'n hazeje doet het lekker; hij is niet hoog maar er zitten aardig wat toppen aan. Wanneer hij precies is begonnen te bloeien weet ik niet want het was tijdens m'n vakantie. Schoonmoeders is zo vriendelijk geweest in die periode voor voeding en water te zorgen. :grin:

Maar anyway, de onderste bladeren vergelen al iets, en er is genoeg wits te vinden op de bladeren. Ik heb geen vergrootglas, dus de details kan ik niet bekijken. De helft van de haartjes is bruinig aan het worden, dus ik vraag me af: Is het al tijd, of anders: hoe lang nog?
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#3
En nog 1...
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Yup kan nog wel even hoor!

5? 10? 15?
Ik buiten haze mag zeker wel tussen de 10 en 15 weken bloei hebben hoor!

En ik zie wat paars er in, is het een purple haze?
Zo ja, dan even goed op rot letten. Deze planten zijn schijnbaar erg schimmelgevoelig.
Klik om te vergroten...

Tja, ik weet niet hoe ik er op kwam, maar het is helemaal geen haze, haha! 't Is een Purple Widow. Ik was niet helemaal helder toen ik deze post plaatste, een beetje hazy zeg maar... :wink: Overigens is ze schimmelvrij en ze staat vanaf eind maart buiten. D'r is in de tussentijd wel een slachting plaatsgevonden door slakken, maar ze kwam er gezond uit in ieder geval...

Maar goed, even een update fototje. Ik denk dat ik tot en met woensdag nog afwacht op de mooie dagen (zoals vandaag), en de eerste slechte dag daarna mag ze beginnen te drogen...
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yup kan nog wel even hoor!
Er komt deze week ( en schijnbaar volgende ook) nog best goed weer!

Elk zonnestraaltje is meer THC, dus nog even laten afrijpen is mijn advies.

Hoeveel weken heeft ze ONGEVEER gehad?

5? 10? 15?
Ik buiten haze mag zeker wel tussen de 10 en 15 weken bloei hebben hoor!

En ik zie wat paars er in, is het een purple haze?
Zo ja, dan even goed op rot letten. Deze planten zijn schijnbaar erg schimmelgevoelig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."