Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake in koelkast bewaren

Spacecake in koelkast bewaren

8 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gisteren een heerlijke spacecake gemaakt.
Er is echter nog veel over, dat moet dus een tijdje bewaard worden.

Normaal snij ik de cake in plakjes en bewaar ik die dan in de diepvries, maar mijn diepvriezer werkt helaas niet goed meer...
Heeft er iemand enig idee hoe lang ik mijn cake in de koelkast kan bewaren, met wat aluminiumfolie rond?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou zeggen een weekje.
Heb zelf al weleens oudere cake op, en had geen problemen..

Je kunt het beste opzoeken hoe lang je een gewone cake geopend in de koelkast kunt bewaren, dat is hetzelfde.

Hij blijft wel werkzaam.

Btw, je kunt hem ook juist uit laten drogen.
Niet echt lekker meer, maar blijft een stuk langer goed.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm een week is toch echt niet genoeg, de cake is goed om nog zo'n 15 keer lekker hard van te gaan... :beer:
En aangezien ik moet werken, gaat me dat dus echt niet lukken op een week...

Ik ga eens proberen of ik hem toch niet in de vriezer kan steken.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blijft een paar daagjes goed
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Opgelost, ik heb de cake toch in de diepvriezer gekregen... :)
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb heel toevallig vrijdag 16 September j.l. een stuk spacecake gekregen en hij smaakte net nog prima hoor. In de zilverfolie buiten de koelkast bewaard eigenlijk, maar hij proeft echt niet oud. Eigenlijk nog best vers! Ben benieuwd naar de effecten. :rockband:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een cake van 8 maand oud vorig jaar opgegeten. Werd er stoned van maar na 3 uur lag mijn hele maaginhoud voor mijn voeten, ben er de rest van de dag doodziek van geweest. :kots:

Mijn mede-gebruiker die de cake met zijn broers had gemaakt, is er goed op gegaan :beer:
M
Ma BakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacelord zei:
Ik heb een cake van 8 maand oud vorig jaar opgegeten. Werd er stoned van maar na 3 uur lag mijn hele maaginhoud voor mijn voeten, ben er de rest van de dag doodziek van geweest. :kots:

Mijn mede-gebruiker die de cake met zijn broers had gemaakt, is er goed op gegaan :beer:
Klik om te vergroten...

Iiiieeeewwww 8 maand oud! Zonde natuurlijk om de cake niet op te eten, maar na 8m zou ik toch aan het twijfelen geslaan zijn :rolleyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik geweten had dat ie zo oud was, had ik hem echt niet opgegeten :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."