Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietplantje op zolder

Wietplantje op zolder

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DSA900Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal !,,

Al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.

Ik kreeg een paar dagen terug een wietplantje, ik dacht altijd goed toch ?:)

Nu heb ik hem dus op zolder staan, alleen heb ik een vraagje; ik ben niet van plan lampen te gaan kopen of wat dan ook, omdat het toch maar om 1 plant gaat.

Ik heb wel een lampje erop staan, met de gele kleur die de kwekers altijd hebben..

Nu heb ik een vraagje aan jullie; Hoe kan ik dit het best aan pakken? qua licht etc.


> Ik heb een paar biertjes op, dus kan zijn dat ik niet helemaal duidelijk ben :)!


Smoke on guys !
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zomers kan je evt. nog binnen achter een (groot) raam kweken.
Nu helaas niet.
Het is lampen kopen, of plantje weggooien.

Een gewone lamp kan je niet onder kweken, jammer.
Je kunt wel goedkopere lampen aanschaffen dan ''die met het gele licht wat kwekers altijd hebben''.
Dan praat ik over TL lampen/spaarlampen, waar je dan wel weer de goede kleuren spectrums moet hebben.

Al met al, reken toch op minimaal (echt mini,minimaal) op een investering van 100 euro om die plant op te kweken.

Dus: Of goede verlichting kopen, of plantje gewoon weer terug geven.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja wat Peptalk zegt, of je wacht gewoon lekker tot volgend jaar en je koopt zaden voor een paar 10'tjes, dan kweek je buiten, kost verder niks!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nuff said.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."