#1
Hallo allemaal !,,
Al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.
Ik kreeg een paar dagen terug een wietplantje, ik dacht altijd goed toch ?![:)]()
Nu heb ik hem dus op zolder staan, alleen heb ik een vraagje; ik ben niet van plan lampen te gaan kopen of wat dan ook, omdat het toch maar om 1 plant gaat.
Ik heb wel een lampje erop staan, met de gele kleur die de kwekers altijd hebben..
Nu heb ik een vraagje aan jullie; Hoe kan ik dit het best aan pakken? qua licht etc.
> Ik heb een paar biertjes op, dus kan zijn dat ik niet helemaal duidelijk ben
!
Smoke on guys !
Al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.
Ik kreeg een paar dagen terug een wietplantje, ik dacht altijd goed toch ?
Nu heb ik hem dus op zolder staan, alleen heb ik een vraagje; ik ben niet van plan lampen te gaan kopen of wat dan ook, omdat het toch maar om 1 plant gaat.
Ik heb wel een lampje erop staan, met de gele kleur die de kwekers altijd hebben..
Nu heb ik een vraagje aan jullie; Hoe kan ik dit het best aan pakken? qua licht etc.
> Ik heb een paar biertjes op, dus kan zijn dat ik niet helemaal duidelijk ben
Smoke on guys !