Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal !,, Al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Ik kreeg een paar dagen terug een wietplantje, ik dacht altijd goed toch ? Nu heb ik hem dus op zolder staan, alleen heb ik een vraagje; ik ben niet van plan lampen te gaan kopen of wat dan ook, omdat het toch maar om 1 plant gaat. Ik heb wel een lampje erop staan, met de gele kleur die de kwekers altijd hebben.. Nu heb ik een vraagje aan jullie; Hoe kan ik dit het best aan pakken? qua licht etc. > Ik heb een paar biertjes op, dus kan zijn dat ik niet helemaal duidelijk ben ! Smoke on guys !"
"Hallo allemaal,, Ik ben dus dit weekend van plan om te gaan blowen. Vorige keer moest ik erg kotsen enzo, Hoe kan ik voorkomen dat ik moet kotsen? Dennis."
"timmaniac zei: ik wordt alleen misselijk als ik het met tabak erbij rook... maar miss is dat omdat ik niet rook (sigaretten).. dus als je in het dagelijks leven niet rookt zal ik je aanraden om een puur pijpje te kopen (3-7 euro bij smartshop) en lekker daarmee te blowen. Ook stuk efficienter enzo Klik om te vergroten... Ik rook wel, maar niet overdreven veel ofzo. Ik kan bijvoorbeeld ook ineens stoppen met roken zonder dat ik er last van heb. Soms rook ik ook gewoon 2 week niet, en dan heb ik eens weer zin in een sigaret en dan neem ik er weer een. Zo gaat dat bij mij"
"timmaniac zei: ok, ik persoonlijk kan wel veel beter tegen sigaretten dan tegen joints (denk omdat op sigaretten een filter zit). dus miss toch de moeite om te proberen. iig: veel plezier Klik om te vergroten... Haha oke. Wat ook zo kut is bij mij is dat het direct te zien is aan mijn ogen... En aangezien ik niet wil dat m'n ouders het weten, is dat kloten"