Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo kweekset probleem

paddo kweekset probleem

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.magic-mushrooms-shop.com/woordenboek/hoe-werkt-een-paddo-kweekset/

Dat is een vrij duidelijke handleiding. Om je laatste vraag nog wel even te beantwoorden, het is geen slecht idee om een klein laagje water in de zak te doen. Twee centimeter is inderdaad wel genoeg.
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een mexicaanse paddo.kweekset gekocht maar heb er geen handleiding bij gekregen... ik weet dat ik water in de doos moet doene en na 12af moet gieten... maar moet ik de doos dan met het deksel in de zak doen? deksel eraf of na hoeveel dagen het deksel eraf? en een 2tal cm water in de zak doen na de 12 uren? mvg Ilovetheweed
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Escoban zei:
http://www.magic-mushrooms-shop.com/woordenboek/hoe-werkt-een-paddo-kweekset/

Dat is een vrij duidelijke handleiding. Om je laatste vraag nog wel even te beantwoorden, het is geen slecht idee om een klein laagje water in de zak te doen. Twee centimeter is inderdaad wel genoeg.
Klik om te vergroten...
hehe dankje! en wat is de ideale plaats voor de set te plaatsen ? bij mij staat hij naast de verwarming die op 21* staat... isdit goed? mvg Ilovetheweed
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het mag niet te dicht bij een warmtebron zoals de verwarming staan. Verder maakt het niet veel uit, als er maar geen direct zonlicht op komt en de temperatuur niet te veel schommelt.
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#5
lolnoob zei:
Het mag niet te dicht bij een warmtebron zoals de verwarming staan. Verder maakt het niet veel uit, als er maar geen direct zonlicht op komt en de temperatuur niet te veel schommelt.
Klik om te vergroten...
Ok danku! kheb nog 1 vraagje ik heb mijn set dus gevuld met water en na 12 het water er trg uit proberen gieten maar er kwam gelijk niks van water uit???
Grtzz
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan heb je er niet genoeg water in gedaan.

Bij het soaken moet de bak echt volledig vol met water staan.
Na 12 uur moet er dan gewoon nog echt overtollig water zijn, wat niet in de set heeft kunnen trekken.

Ik zou zeggen: Alsnog soaken, met voldoende water.
Doe je dit niet, dan heb je kans dat het substraat halverwege de eerste flush uitgedroogd raakt.
Dit kun je ook dan oplossen met het vernevelen van water, en/of een laagje water onderin de zak te zetten maar beide vergroten in theorie de kans op contaminatie.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als de bak bij het soaken helemaal gevuld was met water (zoals je zelf al zegt: water tegen het deksel aan) dan moet het goed zijn.

Vind het wel raar dat het substraat al dat water heeft opgezogen..
Ik zou het gewoon even aankijken..
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Dan heb je er niet genoeg water in gedaan.

Bij het soaken moet de bak echt volledig vol met water staan.
Na 12 uur moet er dan gewoon nog echt overtollig water zijn, wat niet in de set heeft kunnen trekken.

Ik zou zeggen: Alsnog soaken, met voldoende water.
Doe je dit niet, dan heb je kans dat het substraat halverwege de eerste flush uitgedroogd raakt.
Dit kun je ook dan oplossen met het vernevelen van water, en/of een laagje water onderin de zak te zetten maar beide vergroten in theorie de kans op contaminatie.
Klik om te vergroten...
ik heb nogtans de instructies gevolgd... ik heb het deksel een hoekje geopend en er water in laten lopen tot het vol was... hierop heb ik het deksel gesloten... ik zag dat het water tegen het deksel zat... vervolgs 12u laten staan en er kwam niks van water meer uit... er zit al zo'n 2cm water in..grtz
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
Als de bak bij het soaken helemaal gevuld was met water (zoals je zelf al zegt: water tegen het deksel aan) dan moet het goed zijn.

Vind het wel raar dat het substraat al dat water heeft opgezogen..
Ik zou het gewoon even aankijken..
Klik om te vergroten...
Ja okee, dus een goede week wachten en als er niks is dan gwn trg opvullen..? kun je eigenlijk in de tuin ook paddo's kweken ? mvg Ilovetheweed en alvast bedankt voor alle tips!!! :grin:
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb mijn paddokweekset nu maandag (13/12/10) gesoak't maar na de 12u geen overtollig water gezien bij het afgieten... heb ik nu genoeg water gegeven ik nevel af en toe eens de kweekset en er staan een randje water onderaan de zak... Mvg Ilovetheweed :stoned:
I
IlovetheWEEDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb eergisteren mn kweekset opnieuw gesoakd, aangezien ik na 9dagen ng niks zag... mvg Ilovetheweed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."