Op zolder word het inderdaad helemaal niets. Warmte heb je niets aan, lumen van die zon wil je hebben!
De silo kan een optie zijn, maar aangezien deze hoge randen heeft (toch?) vang je daar pas zon tussen 11:30 en 15:00 ofzo.. Veel te kort in dat geval.
Als je een flinke lap grond hebt, heb je vast ook sloten?
Een slootrand op het zuiden is ideaal om autoflowers low profile te groeien.
Een klein stukje onkruid vrij maken, zonder de halve slootkant te maaien..
Die mest is een ongelofelijk slecht idee.
100% paardenmest kun je wel gebruiken mits het volledig is uitgedampt ( 2 jaar buiten liggen).
Dan nog niet meer dan 5% in je totale mengsel gebruiken.
Als grond kun je beter gewone potgrond nemen en die wat opwaarderen met die paardemest.
Om een echt deftig mengsel te maken ben je nu al te laat, je kunt dus ook bij de growshop wat kant en klare aarde halen. Kost minder dan je zou denken.
Even een vraag tussendoor: WTF is up with de bananenschil?? En waarom istie gewassen?
Mest onderin een pot doen heeft totaal geen zin. Eer dat de pot goed doorgeworteld is heeft de plant weinig meer aan die voedingsstoffen. Mest/voeding kun je beter vanaf boven geven, zodat elke regen/waterbeurt een gedeelte van de voedingsstoffen naar beneden voert langs de wortels.
Begin september ga je denk ik net niet redden met je oogst..
In plaats van die 65 dagen kun je beter op een week of 11-12 rekenen.
Dit scheelt nog wel per soort, maar reken er maar gerust 2 weken bij de tijd die ze beloven dat ze klaar zijn.