#1
Dan is het toch van het aanstekergas gok ik.
Wanneer heb je dat vooral, met een normale aansteker of stormaansteker? En hou je het in de oranje of blauwe vlam?
Ik vind het niet erg overdreven hoor, gewoon logisch. Hoewel ik het dan eerder aan m'n broek oid zou afvegen dan een doekje ervoor pakken. Maar heb er nooit last van eigenlijk.
Wanneer heb je dat vooral, met een normale aansteker of stormaansteker? En hou je het in de oranje of blauwe vlam?
Ik vind het niet erg overdreven hoor, gewoon logisch. Hoewel ik het dan eerder aan m'n broek oid zou afvegen dan een doekje ervoor pakken. Maar heb er nooit last van eigenlijk.