Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn deze paddo's nog consumeerbaar?

Zijn deze paddo's nog consumeerbaar?

3 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
0
0000000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geachte leden van dit handige forum,

Een aantal weken geleden op 14 juli heb ik mijn aller eerste "ready to grow" (Innervisions) kweeksetje B+ mushrooms opgezet volgens de handleiding, en ben vervolgens op vakantie gegaan. Op de handleiding stond dat niet beschreven dat het setje dagelijks aandacht nodig had, alleen indirect licht en 2 a 3 weken tijd om te groeien. Ik nam aan dat dit dus wel goed zou komen. Echter toen ik na 14 dagen terug kwam, trof ik de kweekbak vol zwarte paddestoelen aan:



De paddestoelen hebben duidelijk te lang gestaan en hebben hun sporen laten vallen. Een vierde van het substraat is bedekt met de sporen, dus dit zal de volgende flush dwarsbomen als ik het zo lees op het forum.

Nu luidt mijn vraag: zijn deze paddestoelen nog geschikt voor consumptie, of kan ik er beter afstand van doen?

Alvast bedankt!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou ze persoonlijk niet meer opeten... ziet er vrij smerig uit...

Ik denk ook dat ze inmiddels wel eens zo rot kunnen zijn dat je er beroerd van wordt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou ze ook niet meer eten, ze zien er niet goed uit zo. Jammer, maar volgende keer beter.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zijn hele depressieve paddo's zijn helemaal in zichzelf gekeerd zie je? Ik zou ze ook niet eten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."