#1
Die toppen zijn normaal met dit zonnig nazomerweer maar ik denk dat je die plant mag weggooien. Vanaf volgende week start (hier in belgie toch) regen, koude, wind en dat zijn geen ideale standigheden voor een wietplant.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."