Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs deze plant nog te redden.

Is deze plant nog te redden.

4 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die toppen zijn normaal met dit zonnig nazomerweer maar ik denk dat je die plant mag weggooien. Vanaf volgende week start (hier in belgie toch) regen, koude, wind en dat zijn geen ideale standigheden voor een wietplant.
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Afgelopen zomer zagen wij een wiet plantje boven de grond komen in de tuin,
Wij hebben geen idee hoe hij daar is beland (Waarschijnelijk door een vriend voor de grap)
Ik had er niet veel van verwacht maar nu hij 1.40 meter lang, En er beginnen ondertussen kleine toppen aan te komen,

Nu heb ik geen verstand van kweken maar wat kunnen wij nu het beste doen aangezien het al laat is in het seizoen of is deze plant niet meer te redden,
Het is een sativa van zoals ik zei 1.40 lang en 40cm breed.

Groetjes Roll-Up
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je vriend vertellen dat ie volgend jaar zijn grappen op de juiste datum moet uitvoeren: 1 april, niet in juli.
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ah ik was er al een beetje bang voor,
Is de plant naar binnen verplaatsen een optie?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet niet of dat uberhaupt een optie is. Of het mogelijk is een plant die al ver in zijn groei-bloei proces is gevorderd daarin terug naar voren te halen om alsnog een fatsoenlijke oogst te maken.

Maar ALS dat al mogelijk zou zijn, dan zou dat nog wel betekenen dat je de juiste lampen moet hebben om binnen erop te zetten. Gewoon binnen voor het raam of onder een spaarlampje gaat zeer zeker niet helpen om die toppen groter te maken.

Wel eventueel om de bestaande toppen droog en schimmelvrij te houden tijdens de laatste weken die ze nog moeten rijpen. Dus ja als wat er nu aan zit de moeite waard is kun je dat doen, maar meer gaat het niet worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."