Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe kweek ik zoek hulp!

Nieuwe kweek ik zoek hulp!

32 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nieuwste Update van 9-8-2014.

S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ziet er goed uit :) Hoe oud zijn ze nu?
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Ziet er goed uit :) Hoe oud zijn ze nu?
Klik om te vergroten...

Eerlijk gezegd heb ik hier mijn eerste fout gemaakt, ik heb dat niet genoteerd, maar ik denk dat ze ongeveer toch en maand en 1-2 weken zijn.
Mijn eerste keer dat ik dit zelf doe, heb 10x Northern Light Automatic gekocht, en die komen morgen normaal af.
Ik weet nu toch al iets meer van de planten af.

Heb trouwens een vraag, ik heb op YouTube en persoon gezien dat dit nu al 5-6 jaar doet.
En die hebt gezegd dat als het licht niet goed aan de buds kan, om mijn nieuwste bladeren te trimmen.
Zodat er meer energie naar de andere buds en takken worden gestuurd.
Ik heb dat dus gedaan, maar ik weet niet als ik iets goed gedaan heb voor de planten of niet, ik heb trouwens ook maar twee gedaan voor in het geval ik verkeerd ben.
Hier is een foto.

Het is een grote foto, dus zet ik de link http://imgur.com/mMXYFXy zodat de foto niet de hele forum gebruikt.
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nieuwste update, de planten die ik getrimd heb hebben het overleefd, en ze groeien nu zelf sneller.
Weer iets nieuw geleerd voor de volgende planten :)
Heb trouwens ook gewoon plantjes, had mij de G8-900 laten afkomen, en na 3 weken kreeg ik al mooie planten.
Het is mijn eerste keer, voor gewoon planten te laten groeien, mijn grow tent komt ook ergens volgende week af.
Hier zijn de foto's, de laatste foto is van mijn G8-900.
Enjoy.

f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh even offtopic, heb een nieuwe auto gekocht Ford Mustang V8 2014, nu moet ik alleen nog wachten op de goed keuring voor in België te mogen rijden.
En dan vierkantige nummer plaat aanvragen, want die van ons in mijn land zijn lang.

http://www.youtube.com/watch?v=_eKYqt1qkS4

P.S: De [ youtube ] [/ youtube ] werkt niet voor mij.
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb vandaag mijn Kweek tent toe gekregen, samen met mijn nieuwe seeds.
10x Northern Light Automatic
10x Outdoor Mix (Silver Haze - Purple Haze - Haze)

Dit is de Kweektent die ik nog in elkaar aan het zetten ben.
Zal morgen of eind deze week wel af zijn.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De planten op je foto's zijn geen autoflowers toch? Omdat je daar ook over schreef.. Bij autoflowers hadden er nu volgens mij al buds aan moeten zitten..

Ben zelf net ook weer eens begonnen, heb wat Northern Light Autoflowers gehaald :) Was alweer een tijdje geleden...

fowyn zei:
P.S: De [ youtube ] [/ youtube ] werkt niet voor mij.
Klik om te vergroten...

Er is iets met je linkje denk ik, mij lukt het ook niet bij deze.

Wat een droombak! :openmouth: Als ik er nu het geld voor had, was ik er nu een gaan halen :grin:
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#8
De foto's zonder paars licht zijn allemaal automatic, ze hebben al kleine buds maar ze moeten nog groeien, komy wel goed, ze hebben voeding, water etc.... De zon was er ook maar niet zoals het eigenlijk moet, het weer was te wissel valig.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je beseft je dit vast ook wel, maar je bent nu wel professioneel bezig met kweken, staan zware straffen op. :wink:
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Je beseft je dit vast ook wel, maar je bent nu wel professioneel bezig met kweken, staan zware straffen op. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het de volgende keer wat minder is, want ik weet niet juist hoeveel één plant geeft.
Als ik ongeveer kan inschatten zou het makkelijker zijn, maar ik heb geen flauw idee :tongueout:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik meende dat het al illegaal werd zodra je er dingen als tenten mee begon te gebruiken, én 10 plantjes zijn er natuurlijk ook ietswat veel. Maargoed je bent hier natuurlijk niet om dat te horen, ik ben benieuwt naar hoe snel ze groeien! :)
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Ik meende dat het al illegaal werd zodra je er dingen als tenten mee begon te gebruiken, én 10 plantjes zijn er natuurlijk ook ietswat veel. Maargoed je bent hier natuurlijk niet om dat te horen, ik ben benieuwt naar hoe snel ze groeien! :)
Klik om te vergroten...

Ik heb vandaag nog 7 planten verkocht via via, mijn naam bleef dus anoniem, maar ik ben wel 1.400euro rijker :tongueout:
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#13
Problemen zijn allemaal opgelost, ben nu ondertussen al even bezig met dit, dus hier zijn mijn laatste foto's, vanaf nu gaat het alleen maar berg opwaarts, maar ik ben wel gezakt tot 2 planten, en geen autoflowers meer. dit is de Northern Light (rechts) en (links) OG Kush.

S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Ik meende dat het al illegaal werd zodra je er dingen als tenten mee begon te gebruiken, én 10 plantjes zijn er natuurlijk ook ietswat veel. Maargoed je bent hier natuurlijk niet om dat te horen, ik ben benieuwt naar hoe snel ze groeien! :)
Klik om te vergroten...

Klopt, tot 5 planten wordt gedoogd mits je ze normaal laat groeien. Als er een lamp boven komt of een kweektent eromheen of wat dan ook om de groei te bespoedigen, wordt het gezien als het kweken van wiet ipv het houden van een paar plantjes en ben je dus gewoon illegaal bezig. Dat terzijde, ze zien er wel goed uit! :)

Kon ik maar zo veel geld voor een plantje vangen :wink: het risico is het me alleen niet waard... Mijn plantje staat lekker voor het raam zonder tent of lamp, goed genoeg :)
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nieuwe update van de nieuwe plantjes, deze foto's zijn 2 dagen geleden genomen.


Ik heb Plagron Seed Booster gebruikt voor het ontkiemen sneller te laten gaan.
http://www.growshopspecialist.nl/7694166/plagron-seed-booster-10-ml

En sinds ik Aptus Fulvic Blast gebruik, worden de buds ook groter of dat zou toch moeten in ieder geval.
http://www.growshopspecialist.nl/3875065/aptus-fulvic-blast-1000ml

En dit is mijn laatste kweek, of niet laatste maar in ieder geval kleiner, want ik zie nu ook ik heb veel te veel plantjes staan, als ik er 5 voor me zelf zou hebben is meer dan genoeg, dat hoop ik toch, zoals ik al zij dit is de eerste keer dat ik zelf mijn planten laat groeien, er zou normaal 90 t.e.m 200 gram per plant moeten komen, maar je weet maar nooit.

Maar ik geef toe, achter deze kweek moet ik minderen, maar ik zal wel meer ervaring hebben, plus ik weet dan ongeveer hoeveel gram per plant komt, dan kan ik beter mijn eigen gebruik in schatten.
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laatste update voor mijn planten.



Maar weet iemand hoe ik dit kan voorkomen ? het is alleen op de bovenlaag, als ik het af doe komt het pas terug na 3 a 4 dagen, of na en redelijke warme dag ? te nat ? mensen zeggen we dat ik er niet veel moet aan doen, omdat het auto planten zijn, maar hier is een foto.

t
top123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je deze zomer sneller wilt oogsten, kun je het beste autoflowers gebruiken zoals deze: Modknip
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Autoflowers houden niet van over potten. Stop ze gelijk in een pot waarin je ze volwassen kunt laten worden.
q
qwsedfghjLid
01-01-2024, 00:00
#19
Schitterend!
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nieuwe update komt er straks aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."