Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, ik ben van België een ik had en vraag voor de mensen die iets afweten van Autoflowering. Ik heb ondertussen 13 Amnesia Haze planten die bezig zijn met (ontkiemen/groeien) mijn vraag is, wanneer moet ik deze over planten in grotere bakken ? (zie foto) Rij 1 is bijna 2 weken, rij 2 (4-6 dagen) en rij 3 (2 dagen) Ik heb alles in huis, maar ik weet niet precies wanneer ik ze moet overplanten, ik vind het nog te vroeg, maar je weet maar nooit, beter 100% zeker dan later bleek gescheten toch { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Marcko zei: Denk dat je de grote nu wel kunt overplanten. Vraagje: geef je ze ook voeding? Amnesia is een lekker soortje ik rook hem ook altijd niet zo goed als silver haze of pure haze maar toch wel te roken. Bij welke winkel had je ze gekocht als ik vragen mag? Klik om te vergroten... Ik heb momenteel nog geen voeding gegeven. Ze komen allemaal van Royal Queen Seeds."
"Ik ben terug met en nieuwe update van mijn plantjes. Ik heb ze in grotere potten geplaatst, deze noemen ook wel oplosbaren potten, die zichzelf oplossen als je ze in een grotere pot zet, de nieuwe potten die ik heb zijn 1,6 ltr, heb ook Hydrokorrel's die zorgen ervoor dat de wortel niet te veel of niet te weinig water krijgt, ongeveer zo'n 2-3cm in de bodem leggen van elke pot, en een (1) cm rond de plant, maar omdat mijn nog maar 2 weken oud zijn, heb ik dus die 1cm korrels vervangen naar 3 korrels rond het plantje. (in andere woorden ze kunnen dus NIET verdrinken) voeding heb ik ook al Substral. Maar die voeding wil ik alleen toe dienen als ze 3-4 weken zijn. Hier zijn wat foto's, ik hou jullie wel up-to-date. Groetjes Fowyn."
"Hier is weer een nieuwe update van mijn plantjes, ze zijn allemaal uitgekomen en nu volop aan het groeien. P.S: Allemaal door mijn vriendje, want ik ken er niets van hahaha"
"Hier is de update van 22/08/2014. Ik heb nieuwe zaden, x10 Northern Light Automatic, x10 Outdoor Mix (in de kweektent)"
"SmartieAndMe zei: Nice, leuk om zo een hele kweek te kunnen zien Moet wel goed gaan met al die aandacht lijkt me. Ik heb een plant een half jaar alléén water gegeven en hij heeft zelfs nog een poosje in de wind op het balkon gestaan, en daar kwam al een enorme lading wiet vanaf Klik om te vergroten... Ik probeer ze zo goed mogelijk voor hun te zorgen. Hier is trouwens de update die ik beloofde, duurde iets langer dan verwacht, maar nu zie je het verschiel. P.S: Ik heb ze nu ook Substral gegeven als voeding voor de plant, normaal zou één blokje 6 maanden moeten werken."
"Hier zijn we weer met een nieuwe update van mijn plantjes. Ze zijn nu allemaal tussen de 12 en 14 cm groot. Ik heb nieuwe bloempotten gebruikt deze zijn van 7ltr, ik had gelezen dat als je meer dan 5ltr neemt, het gewoon weggesmeten geld is, omdat en autoflower hun wortels niet groter gaan dan 5ltr. Ik heb 7ltr, voor als ze toch iets groter moeten gaan, wss ook niet, en de voeding die ik geef is Substral 1 tot 2 blokjes zijn goed voor 6 maanden, en deze planten zijn klaar op ongeveer 10 tot 12 weken na het ontkiemen."
"Burgie zei: Loopt lekker precies! // Offtopic: Boerenrock? Woon je daar in de buurt soms? Dat is praktisch in m'n achtertuin Klik om te vergroten... Ik weet wel een BoerenRock, maar dat is in Kortenaken. P.S: Ik woon er niet in de buurt, maar ik heb er wel van gehoord, ik wil het liefst ook niet zeggen waar ik woon (Stad), gewoon voor mij en mijn vriend zijn veiligheid (sorry)."
"Hoi, ik heb sinds kort zelf en kast gemaakt voor mijn plantjes, maar ik heb namelijk en probleem. Ik heb dus een Thermo HYGRO en als ik die gewoon op de kamer leg heb ik ongeveer 42% tot 45% RH, maar in de kweek kast loopt het op tot 80% RH, ik heb me laten vertellen dat 80% RH goed is als je planten in veg zijn, maar daarna als de plant begint te bloeien, moet de RH naar ongeveer 40% - 50% RH, maar zoals je kan zien op de foto heb ik 80% RH en 73F, kan het zijn dat de planten veel meer stoffen los laten die de RH omhoog gooien ? ik heb zelf en luchtontvochtiger. Als ik de deuren open zet daalt het tot 61% 65% RH, maar zodra de deuren toe gaan vliegen we naar 80% RH, ik begin een beetje bang te krijgen dat ik schimmel zo op mijn aarde ga krijgen. Iemand een idee ? P.S: ik wil een ELRO DH250 Luchtontvochtiger kopen, er zijn veel mensen die zeggen dat dit echt goed werkt, zelf in een ruime kamer. Foto 1:http://i.imgur.com/863L0tZ.jpg Foto 2:http://i.imgur.com/uKNIaZm.jpg Foto 3:http://i.imgur.com/01ykJoD.jpg Foto 4:http://i.imgur.com/uSzUyjg.jpg Foto 5:http://i.imgur.com/nMeBKOv.jpg"
"Nieuwe update komt er straks aan."