#1
Nieuwe update komt er straks aan.
Marcko zei:Denk dat je de grote nu wel kunt overplanten.
Vraagje: geef je ze ook voeding?
Amnesia is een lekker soortje ik rook hem ook altijd niet zo goed als silver haze of pure haze maar toch wel te roken.
Bij welke winkel had je ze gekocht als ik vragen mag?
SmartieAndMe zei:Nice, leuk om zo een hele kweek te kunnen zien![]()
Moet wel goed gaan met al die aandacht lijkt me. Ik heb een plant een half jaar alléén water gegeven en hij heeft zelfs nog een poosje in de wind op het balkon gestaan, en daar kwam al een enorme lading wiet vanaf![]()

Burgie zei:Loopt lekker precies!
// Offtopic: Boerenrock? Woon je daar in de buurt soms? Dat is praktisch in m'n achtertuin![]()
SmartieAndMe zei:Ziet er goed uitHoe oud zijn ze nu?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."