Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe kweek ik zoek hulp!

Nieuwe kweek ik zoek hulp!

32 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nieuwe update komt er straks aan.
q
qwsedfghjLid
01-01-2024, 00:00
#2
Schitterend!
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi iedereen, ik ben van België een ik had en vraag voor de mensen die iets afweten van Autoflowering.
Ik heb ondertussen 13 Amnesia Haze planten die bezig zijn met (ontkiemen/groeien)
mijn vraag is, wanneer moet ik deze over planten in grotere bakken ? (zie foto)
Rij 1 is bijna 2 weken, rij 2 (4-6 dagen) en rij 3 (2 dagen)
Ik heb alles in huis, maar ik weet niet precies wanneer ik ze moet overplanten, ik vind het nog te vroeg, maar je weet maar nooit, beter 100% zeker dan later bleek gescheten toch :tongueout:

M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk dat je de grote nu wel kunt overplanten.
Vraagje: geef je ze ook voeding?
Amnesia is een lekker soortje ik rook hem ook altijd niet zo goed als silver haze of pure haze maar toch wel te roken.
Bij welke winkel had je ze gekocht als ik vragen mag?
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marcko zei:
Denk dat je de grote nu wel kunt overplanten.
Vraagje: geef je ze ook voeding?
Amnesia is een lekker soortje ik rook hem ook altijd niet zo goed als silver haze of pure haze maar toch wel te roken.
Bij welke winkel had je ze gekocht als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...

Ik heb momenteel nog geen voeding gegeven.
Ze komen allemaal van Royal Queen Seeds.
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben terug met en nieuwe update van mijn plantjes.
Ik heb ze in grotere potten geplaatst, deze noemen ook wel oplosbaren potten, die zichzelf oplossen als je ze in een grotere pot zet, de nieuwe potten die ik heb zijn 1,6 ltr, heb ook Hydrokorrel's die zorgen ervoor dat de wortel niet te veel of niet te weinig water krijgt, ongeveer zo'n 2-3cm in de bodem leggen van elke pot, en een (1) cm rond de plant, maar omdat mijn nog maar 2 weken oud zijn, heb ik dus die 1cm korrels vervangen naar 3 korrels rond het plantje.
(in andere woorden ze kunnen dus NIET verdrinken) voeding heb ik ook al Substral.
Maar die voeding wil ik alleen toe dienen als ze 3-4 weken zijn.

Hier zijn wat foto's, ik hou jullie wel up-to-date.
Groetjes Fowyn.

M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#7
mooi fowyn
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier is weer een nieuwe update van mijn plantjes, ze zijn allemaal uitgekomen en nu volop aan het groeien.
P.S: Allemaal door mijn vriendje, want ik ken er niets van hahaha
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nice, leuk om zo een hele kweek te kunnen zien :)

Moet wel goed gaan met al die aandacht lijkt me. Ik heb een plant een half jaar alléén water gegeven en hij heeft zelfs nog een poosje in de wind op het balkon gestaan, en daar kwam al een enorme lading wiet vanaf :grin:
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier is de update van 22/08/2014.


Ik heb nieuwe zaden, x10 Northern Light Automatic, x10 Outdoor Mix (in de kweektent)
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Nice, leuk om zo een hele kweek te kunnen zien :)

Moet wel goed gaan met al die aandacht lijkt me. Ik heb een plant een half jaar alléén water gegeven en hij heeft zelfs nog een poosje in de wind op het balkon gestaan, en daar kwam al een enorme lading wiet vanaf :grin:
Klik om te vergroten...

Ik probeer ze zo goed mogelijk voor hun te zorgen.
Hier is trouwens de update die ik beloofde, duurde iets langer dan verwacht, maar nu zie je het verschiel.

P.S: Ik heb ze nu ook Substral gegeven als voeding voor de plant, normaal zou één blokje 6 maanden moeten werken.

f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier zijn we weer met een nieuwe update van mijn plantjes.
Ze zijn nu allemaal tussen de 12 en 14 cm groot.
Ik heb nieuwe bloempotten gebruikt deze zijn van 7ltr, ik had gelezen dat als je meer dan 5ltr neemt, het gewoon weggesmeten geld is, omdat en autoflower hun wortels niet groter gaan dan 5ltr.
Ik heb 7ltr, voor als ze toch iets groter moeten gaan, wss ook niet, en de voeding die ik geef is Substral 1 tot 2 blokjes zijn goed voor 6 maanden, en deze planten zijn klaar op ongeveer 10 tot 12 weken na het ontkiemen.

B
BurgieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Loopt lekker precies!

// Offtopic: Boerenrock? Woon je daar in de buurt soms? Dat is praktisch in m'n achtertuin :stoned:
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#14
Burgie zei:
Loopt lekker precies!

// Offtopic: Boerenrock? Woon je daar in de buurt soms? Dat is praktisch in m'n achtertuin :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik weet wel een BoerenRock, maar dat is in Kortenaken.
P.S: Ik woon er niet in de buurt, maar ik heb er wel van gehoord, ik wil het liefst ook niet zeggen waar ik woon (Stad), gewoon voor mij en mijn vriend zijn veiligheid (sorry).
B
BurgieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik snap het wel dat je dat liever niet zegt, ik zou het zelf ook niet zo snel doen.
Vond het gewoon grappig dat ik hier m'n hometown op DF tegen kwam :grin:
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nieuwste Update van 9-8-2014.

S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ziet er goed uit :) Hoe oud zijn ze nu?
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
Ziet er goed uit :) Hoe oud zijn ze nu?
Klik om te vergroten...

Eerlijk gezegd heb ik hier mijn eerste fout gemaakt, ik heb dat niet genoteerd, maar ik denk dat ze ongeveer toch en maand en 1-2 weken zijn.
Mijn eerste keer dat ik dit zelf doe, heb 10x Northern Light Automatic gekocht, en die komen morgen normaal af.
Ik weet nu toch al iets meer van de planten af.

Heb trouwens een vraag, ik heb op YouTube en persoon gezien dat dit nu al 5-6 jaar doet.
En die hebt gezegd dat als het licht niet goed aan de buds kan, om mijn nieuwste bladeren te trimmen.
Zodat er meer energie naar de andere buds en takken worden gestuurd.
Ik heb dat dus gedaan, maar ik weet niet als ik iets goed gedaan heb voor de planten of niet, ik heb trouwens ook maar twee gedaan voor in het geval ik verkeerd ben.
Hier is een foto.

Het is een grote foto, dus zet ik de link http://imgur.com/mMXYFXy zodat de foto niet de hele forum gebruikt.
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nieuwste update, de planten die ik getrimd heb hebben het overleefd, en ze groeien nu zelf sneller.
Weer iets nieuw geleerd voor de volgende planten :)
Heb trouwens ook gewoon plantjes, had mij de G8-900 laten afkomen, en na 3 weken kreeg ik al mooie planten.
Het is mijn eerste keer, voor gewoon planten te laten groeien, mijn grow tent komt ook ergens volgende week af.
Hier zijn de foto's, de laatste foto is van mijn G8-900.
Enjoy.

f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh even offtopic, heb een nieuwe auto gekocht Ford Mustang V8 2014, nu moet ik alleen nog wachten op de goed keuring voor in België te mogen rijden.
En dan vierkantige nummer plaat aanvragen, want die van ons in mijn land zijn lang.

http://www.youtube.com/watch?v=_eKYqt1qkS4

P.S: De [ youtube ] [/ youtube ] werkt niet voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."