#1
Hallo iedereen,
Sinds kort ben ik bezig met het kweken van mijn eigen paddo's. Het is m'n eerste keer en het leek me interessant omdat je in de smartshop geen paddo's meer kan krijgen. En ik wil the OG onder de tripmiddelen wel eens ervaren. Truffels ken ik inmiddels al wel.
Dus, het gaat over een SupaGro9000 Mexicana kitje van 1200cc.
Ik heb ze opgesteld een dikke week terug, op 22 juli.
Kit in de zak dewelke op een plankje staat.
Elke dag open ik de zak heel even om met wat waternevel op de binnenkant van de zak te sproeien.
De temperatuur zit hier tussen de 20-24 graden Celsius.
De kit staat in het licht maar niet in direct zonlicht zoals de handleiding dicteert.
De zijkanten van het bakje zijn afgeplakt met aluminiumfolie om ze zo recht mogelijk te laten groeien.
Geen vreemde kleuren van een of andere schimmel aanwezig, buiten het witte mycelium uiteraard.
Af en toe draai ik het bakje eens in een andere richting.
Sinds eergisteren zijn ze serieus beginnen groeien, enkel bij de manier waarop stel ik me vragen...
Het valt mij op dat de paddo's in "clusters" groeien en dan ook nog eens tegen de zijkanten aan.
In het midden is er nog een grote oppervlakte aan mycelium maar wat daar groeit is niet al te vet.
Ben ik goed bezig? Komen ze nog over het ganse oppervlak naar boven? En de hamvraag, zou ik tegen het weekend kunnen oogsten?
Ik heb al verschillende topics hier gelezen en in mijn ogen ben ik goed bezig. Ik vraag me enkel af hoe het zit met de verspreiding van de begroeiing.
Ik hoor het graag van jullie! Groetjes
Sinds kort ben ik bezig met het kweken van mijn eigen paddo's. Het is m'n eerste keer en het leek me interessant omdat je in de smartshop geen paddo's meer kan krijgen. En ik wil the OG onder de tripmiddelen wel eens ervaren. Truffels ken ik inmiddels al wel.
Dus, het gaat over een SupaGro9000 Mexicana kitje van 1200cc.
Ik heb ze opgesteld een dikke week terug, op 22 juli.
Kit in de zak dewelke op een plankje staat.
Elke dag open ik de zak heel even om met wat waternevel op de binnenkant van de zak te sproeien.
De temperatuur zit hier tussen de 20-24 graden Celsius.
De kit staat in het licht maar niet in direct zonlicht zoals de handleiding dicteert.
De zijkanten van het bakje zijn afgeplakt met aluminiumfolie om ze zo recht mogelijk te laten groeien.
Geen vreemde kleuren van een of andere schimmel aanwezig, buiten het witte mycelium uiteraard.
Af en toe draai ik het bakje eens in een andere richting.
Sinds eergisteren zijn ze serieus beginnen groeien, enkel bij de manier waarop stel ik me vragen...
Het valt mij op dat de paddo's in "clusters" groeien en dan ook nog eens tegen de zijkanten aan.
In het midden is er nog een grote oppervlakte aan mycelium maar wat daar groeit is niet al te vet.
Ben ik goed bezig? Komen ze nog over het ganse oppervlak naar boven? En de hamvraag, zou ik tegen het weekend kunnen oogsten?
Ik heb al verschillende topics hier gelezen en in mijn ogen ben ik goed bezig. Ik vraag me enkel af hoe het zit met de verspreiding van de begroeiing.
Ik hoor het graag van jullie! Groetjes





