Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste paddo kweek (golden Teacher 250cc en MC Kennaii 1200cc)

eerste paddo kweek (golden Teacher 250cc en MC Kennaii 1200cc)

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
Nee, ze zijn net zo potent, maar de jouwe zijn gedroogd dus dan hou je nog maar 10% procent van het oorspronkelijke gewicht over. Dus, 15 gram verse paddo's wordt 1,5 gram gedroogde paddo's, en beide zijn ruwweg 1 'normale' portie.
Klik om te vergroten...
Dat is niet waar. Truffels zijn per natte gram potenter dan paddo's. De precieze omrekenfactor hangt natuurlijk van de soort en oogst af. Maar heb zelf het idee dat 20g truffels ongeveer gelijk staat aan 30g paddo's, mits de oogst goed was. 15g paddo's ofwel 1,5g droog is echt een lage dosering. 3g droog is een redelijk gemiddelde dosering. Voor het paddo verbod werden ze per 30g verkocht en dat vond ik toen duidelijk sterker dan de 15g truffels die ze nu verkopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
@Psychedelibee

Ik kan me vergissen hoor, dat paddo-verbod is al weer van een tijdje geleden.
Klik om te vergroten...
Ja dat klopt, ik weet het zelf nog heel goed omdat ik toen net met paddo's begon te experimenteren.

Maargoed, doseren met een natuurproduct blijft sowieso lastig.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb trouwens niet het idee dat de paddo's van vroeger per portie sterker waren dan de truffels van toen of van nu.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Ik heb trouwens niet het idee dat de paddo's van vroeger per portie sterker waren dan de truffels van toen of van nu.
Klik om te vergroten...
Ik weet nog heel goed dat ik de 30g paddo porties toen duidelijk sterker vond dan de 15g truffel porties die daar voor in de plaats kwamen. Heb ze toen rond dezelfde periode vlak achter elkaar kunnen proberen.

Ik vermoed dat ze bewust de porties iets verkleind hebben om te voorkomen dat het te vaak fout zou gaan zoals toen met paddo's het geval was. Voor mij is 15g truffels in ieder geval nooit een volwaardige portie geweest.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Psychedelibee
Ik heb dan toch weer niet de indruk dat de paddo's vroeger per portie sterker waren dan de truffels van nu. Ook vroeger vond ik een portie paddo's net te weinig. Ik ben trouwens helemaal vergeten hoeveel gram er vroeger in een portie paddo's zat.
B
BlancoJLid
01-01-2024, 00:00
#6
En de ene is al gevoeliger voor de stof dan de andere. Denk dat iedereen voor zich een beetje moet uit dokteren wat de juiste dosis is. En zoals eerder vermeld. Het zijn natuurproducten die zich sterk laten beïnvloeden door allerlei factoren.

Heb effe terug speciaal vanuit gent (België) naar sluis (smart shop) gereden met de bromfiets in de hagel en storm puur voor een portie truffels... Maar toen ik ze die avond nam was ik zooo hard teleur gesteld.. Ze waren totaal niet potent. Zal een "mindere" portie geweest zijn....
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
BlancoJ zei:
En de ene is al gevoeliger voor de stof dan de andere. Denk dat iedereen voor zich een beetje moet uit dokteren wat de juiste dosis is. En zoals eerder vermeld. Het zijn natuurproducten die zich sterk laten beïnvloeden door allerlei factoren.
Klik om te vergroten...
Ja doseringen vergelijken heeft weinig zin inderdaad.

acht.zes zei:
Ik ben trouwens helemaal vergeten hoeveel gram er vroeger in een portie paddo's zat.
Klik om te vergroten...
Dat was dus 30g, in ieder geval hier in amsterdam.
B
BlancoJLid
01-01-2024, 00:00
#8
hey iedereen , ik heb vandaag een vreemde ontdekking gedaan, in mijn kleinste kit zaten er paddestoelen in de onderkant van de growkit , de "cake" kwam los en sprong bijna uit het potje .... tot ik plots zag dat er aan de onderkant een paddo of 5 aan het groeien was. deze waren al 3cm groot en heb ze gelijk geplukt .

wat mn 2de en ook grootste kit betreft heb ik nog steeds NIKS.... hopelijk schieten ze toch nog. (maar bij de levering was de "cake" gebroken in het doosje dus ik hoop dat daar de paddo's ook niet groeien aan de onderkant ofzo...)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."