Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo mede trippers , spacers en huis-tuin-en-keuken-gebruikers Ik ben een 19 jarige student die volgend jaar een kunst bachelor begint en altijd al geboeid is geweest door het begrip "trippen" wat is dat nu net ? zijn het echt de typische Roze Olifantjes ? of is dat nu toch een beetje overdreven? ik besloot dan ook om het een 2 maanden geleden zelf uit te testen , eerste maal een volledig bakje truffels op en ik had de smaak te pakken. Ik geraakte dan ook onder de indruk. Ook heb ik mezelf leren kennen op een totaal andere manier. Laten we zeggen dat ik ben opgegroeid zonder jeugd wat dan ook de nodige gedachten en frustraties met zich heeft mee gebracht maar na het gebruik van truffels groeide ik steeds meer open en tot nu , 2 maand later merk ik er nog positieve gevolgen van. Ook heb ik een lichte vorm van autisme maar ondanks dat groeide ik toch open. nu 2 maanden later besloot ik via een online smart shop een ready-to-grow "golden teacher 250cc" gekocht. gisteren heb ik mijn eerste flush geoogst . maar aangezien ik net een weekend weg was was ik iets te laat en waren de hoedjes opengescheurd. deze heb ik dan leggen drogen in een schuif met keukenpapier. (foto's volgen) de opbrengst viel echter wat tegen (28 gram na 1 dag drogen) maar hopelijk wordt dat gecompenseerd in de volgende flushes. vandaag heb ik een kweeksetje van MC kennaii gekocht en een setje met zaadjes van de san pedro cactus. op dit topic kunnen jullie mijn kweekbakjes volgen. en zal ik regelmatig ook vragen stellen { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"vandaag is het gewicht van mijn eerste flush serieus gezakt , hopelijk zijn deze bijna droog"
"Nope dat is een beetje mijn "probleem" noem het een beginners foutje ."
"Tja we zullen wel zien of de los gekomen sporen de kit zullen verpest hebben. Ik hoop natuurlijk van niet maar we zien wel! Nu vraag ik me ook meteen af wat een deftige portie is om te consumeren? (ik kan wel tegen vrij veel, 17 gram truffels is echter geen probleem) Ik heb ook een warmte matje maar durf die eigenlijk niet te gebruiken (heb deze wel gekocht in een smartshop) En katten, heerlijke dieren maar het begrip "afblijven" werd hen blijkbaar niet geprogrammeerd"
"Zijn paddo's dan zo veel meer intenser dan truffels? Maar inderdaad beter "te" weinig dan teveel"
"Wow juist ja... Was ik helemaal vergeten... Nog een geluk 17 gram gedroogde had een fout boeltje kunnen worden stevig.... Maar fout"
"En we zijn vertrokken met onze eerste portie"
"en ... het is tegen gevallen . had eerst 2 genomen en heb daarna nog 1gr bij genomen en buiten het typische ''bzzzzzm bzzm bzzzm" in mijn oren en het iets verfellen van kleuren is er niks gebeurt"
"de volgende keer inderdaad 4 proberen , zou het kunnen dat de kwaliteit verminderd is door dat de hoedjes waren gescheurd ?"
"Hmmm hopelijk is de volgende portie beter. Vandaag komt m'n andere kweek set toe. Ben eens benieuwd. Maar ik heb een ander probleem volgende week zouden we hier in belgie tot - 12 graden kunnen krijgen. Is het dan verstandig om te werken met een warmtemat? En hoe gebruik ik deze? Want rechtstreeks contact wordt toch afgeraden"