Die witte stippen en witte schijn op de paddestoel koppen is dit normaal?
#2
#3
Nee moet geen probleem zijn voor zover ik het kan zien.
#4
Ja is normaal
#5
geen probleem, leuke kweek trouwens
zo te zien bijna oogsten en op naar de volgende vlucht.
#6
Ik heb ze maar geoogst ze lijkten nietmeer door te groeien.
Twas 115 gram vers geworden.
En dan van die hawaainse kweekset die ze me een vervanger hadden gestuurd ivm contamination heb ik de grootste moeten plukken die ging sporen laten vallen. Maar wat een beest
Lol
#7
Lekkere oogst.
En die Hawaiiaanse ziet er mooi uit.
#8
Rest hawaiaanse ook moeten oogsten vandaag. Met die dikke erbij 167 gram
Alles ligt te drogen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.