Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis dit wiet of ben ik dom?

is dit wiet of ben ik dom?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mtodemxLid
01-01-2024, 00:00
#1
15862619679681706123012.jpgHallo allemaal,
Ik heb met vrienden een in een oud kraakpand (mensen waren een week geleden eruit gestuurd) een grote bak met dit spul gevonden en er lagen ook zakjes bij. Ik dacht dat het misschien knipafval was want het ruikt wel naar wiet maar niet heel sterk. Ook als ik het verbrand ruikt het ernaar. Ik heb drie grote zakken ervan maar meegenomen want waarom niet he. Ik ben echt een extreme noob, en met de quarantaine kan ik niet aan mn stoner vrienden vragen wat het is. Iemand enig idee?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is geen wiet of enkel knipafval. Goed om olie te maken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
mtodemx zei:
Bekijk bijlage 6101Hallo allemaal,
Ik heb met vrienden een in een oud kraakpand (mensen waren een week geleden eruit gestuurd) een grote bak met dit spul gevonden en er lagen ook zakjes bij. Ik dacht dat het misschien knipafval was want het ruikt wel naar wiet maar niet heel sterk. Ook als ik het verbrand ruikt het ernaar. Ik heb drie grote zakken ervan maar meegenomen want waarom niet he. Ik ben echt een extreme noob, en met de quarantaine kan ik niet aan mn stoner vrienden vragen wat het is. Iemand enig idee?
Klik om te vergroten...
Ziet er idd als knipafval uit , maar speculeren is tege de regels en ik adviseer je om het weg ge gooien en zeker geen olie van te maken.
Je hebt het gevonden in een kraakpand, je had het al niet mee moeten nemen 😅
+ corona virus en jij gaat in een kraakpand rondneuzen.. nette kerel ben jij.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
zou er gewoon olie van maken
D
DéjàVoodooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inclusief schimmelsporen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
DéjàVoodoo zei:
Inclusief schimmelsporen.
Klik om te vergroten...
Moet Zeggen dat ik ook wel al eho gemaakt heb van planten met wat toprot..
Maar om olie te maken van spul dat ik ergens gevonden heb...
Neh , zou ik niet aanraden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."