#1
Hallo allemaal,Ik heb met vrienden een in een oud kraakpand (mensen waren een week geleden eruit gestuurd) een grote bak met dit spul gevonden en er lagen ook zakjes bij. Ik dacht dat het misschien knipafval was want het ruikt wel naar wiet maar niet heel sterk. Ook als ik het verbrand ruikt het ernaar. Ik heb drie grote zakken ervan maar meegenomen want waarom niet he. Ik ben echt een extreme noob, en met de quarantaine kan ik niet aan mn stoner vrienden vragen wat het is. Iemand enig idee?