Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Allemaal heel erg bedankt voor de reacties! Gisteren ben ik begonnen met een halfje, ik dacht dat het een kwartje was haha. Ik was van te voren niet nerveus, maar wel toen ik het geslikt had. Gelukkig woonde een vriend van mij in het huis waar het feestje was, en een vriendin van mij deed het ook voor het eerst. We waren allebei nerveus dus we gingen even in bed liggen en hebben heel lekker zitten prate. Zij voelde zich niet super comfortabel, maar ik ging al snel weer naar beneden om te dansen. Ik voelde mij zeker niet energiek, maar iedereen anders wel. Heb veel gepraat, niet teveel gedronken, en we hebben 7 uur sochtends de trein naar huis gepakt, en daarna goed geslapen. De kater valt best mee, op spierpijn na. Voel me nogal suf, maar wel prima en het beste was om uit bed te komen en met vrienden af te spreken. Ben zeker blij dat ik het heb gedaan. Ik weet nu wel goed dat ik het nooit op een festival zou doen ofzo, alleen een vertrouwde plek met mensen die ik leuk vind!"
"Hallo allemaal, Ik heb met vrienden een in een oud kraakpand (mensen waren een week geleden eruit gestuurd) een grote bak met dit spul gevonden en er lagen ook zakjes bij. Ik dacht dat het misschien knipafval was want het ruikt wel naar wiet maar niet heel sterk. Ook als ik het verbrand ruikt het ernaar. Ik heb drie grote zakken ervan maar meegenomen want waarom niet he. Ik ben echt een extreme noob, en met de quarantaine kan ik niet aan mn stoner vrienden vragen wat het is. Iemand enig idee?"
"Hallo allemaal, Vanavond ga ik xtc voor de eerste keer doen, en ik vroeg me af of het een slecht idee is om mijn adhd medicatie te nemen de dag erna(dexamfetamine), om de dip tegen te gaan. Ik heb vandaag wel gewoon mn pil genomen, maar om 6 uur sochtends zodqt het vanavand allang al is uitgewerkt. Ik ben super benieuwd, en vraag het af of het anders op mij werkt omdat ik add heb. Alvat bedankt"