Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar wiedzaadjes kopen

Waar wiedzaadjes kopen

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
chajoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar koppen en waar niet ?
c
chajoeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar je niet moet kopen is bij wietzaadjes.nl, dat zijn oplichters. ik had 15 dure zaadjes bestelt, van de 15 kwamen er 0 uit. Op aanvraag dat de zaadjes niet goed waren, werd mij aangeboden 10 van huismerk (no name) zaadjes te sturen .

Dus ik had 80 euro betaald vergoeden wouden ze maar 10 zaadjes van geen merk ook nog, daar was ik natuurlijk niet mee eens, maar de eigenaar gebruikte de macht omdat hij mijn geld had en zegt tegen mij; of deze zaadjes of niks, geld terug of merk zaadjes in waarde wat ik betaald kon niet.

Ik heb inmiddels aangifte gedaan voor oplichterij. Ik ben 80 euro kwijt en heb helemaal niks.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat je dan beter gewoon bij de bekende en grote online smartshops kan bestellen.
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik bestel altijd bij wietzaadjes.nl
Maar 1 maal problemen gehad en dat werd direct opgelost!
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb 1 keer een probleem met wietzaadjes.nl gehad. Mijn bestelling was kwijt geraakt en ze wouden alleen nieuwe opsturen als ik de verzendkosten zou betalen. Beetje karig. Kwaliteit van zaadjes is me daar nooit tegengevallen.

Tegenwoordig bestel ik ze bij royal queen seeds, ben erg te spreken over ze :)

Wel vreemd dat er niks is ontkiemd, welke methode heb je gebruikt?
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dna genetics en sanniesseeds
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#7
chajoe zei:
Waar koppen en waar niet ?
Klik om te vergroten...
Waarom zaadjes en geen stekkies?
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zijn mooi hoor
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ramon74 zei:
Waarom zaadjes en geen stekkies?
Klik om te vergroten...
Zaadjes zijn volkomen legaal en de keuze is overweldigend!
Stekken heb je je adresjes voor nodig en de soorten zijn op 1 hand te tellen..
Bijna alle stekken zijn voor de kweek binnen terwijl er zaden zijn speciaal voor de buitenkweek in ons klimaat.
Mijn topoogst was ruim 500 gr droog van 3 planten (lees bomen). Helaas zijn deze zaden niet meer te koop......:disrelieved:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Royal queen seeds
Nirvana

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."