#1
Er zitten hier wel een paar pro's
veel succes met kweken ![:)]()
Hoi bedankt voor de reactie.
ik denk dat ik de set veel te kort heb laten weken, waardoor de cake een beetje ingedroogd en gekrompen was.
hierdoor is er ruimte ontstaan tussen de cake en de zij/onderkant van het bakje.
Ik had gemaild met de leverancier, en heb een nieuwe set gekregen.
die eerste die ik op z´n zijkant had gelegd heb ik uiteindelijk toch nog 68 gram verse paddos kunnen afhalen.
Ik was verbaasd hoe snel dat ging op het laatste.
De laatste nacht waren ze ongeveer met een halve cm per uur gegroeid.
Klopt, heb ze nu in een voedseldroger zitten. 90 % kwijt geraakt 😔Eigenlijk is dit nog een win win situatie dus haha, aan twee kanten nog kunnen oogsten en een nieuwe kweekset!
Top service!

Die zullen nu wel geoogst zijn neem ik aan?Klopt, heb ze nu in een voedseldroger zitten. 90 % kwijt geraakt 😔
Ik stelde gewoon de vraag, wat ik er best mee kon doen, en ze hebben uit zichzelf een nieuwe set gegeven, heb ineens een setje copelandia en Mexicanen besteld, die staan nu te groeien, heb wel aluminiumfolie rond de bakjes gedaan, om sidepins te vermijden. En lang genoeg laten soaken.
In blijde verwachting weer 😏
Top service van die winkel
Die golden teacher zijn wel mooie paddos trouwens 😊Bekijk bijlage 27898
Ja klopt die zijn al kurkdroog ondertussen 😊Die zullen nu wel geoogst zijn neem ik aan?
Moet ik deze post weer verwijderen?Die zullen nu wel geoogst zijn neem ik aan?
Hoezo?... Hoeveel gram gedroogd is er vanaf gekomen?Moet ik deze post weer verwijderen?
68 gram verse ongeveer 6,5 droog, heb wel de kweekset weggegooid omdat ik ze op de zijkant gelegd had om te redden wat er te redden was, en er wss iets te vaak met m´n vingers aangezeten had heb nu een nieuw setje staan, 6 dagen nu.Hoezo?... Hoeveel gram gedroogd is er vanaf gekomen?
Ik ben pas nieuw op het forum, en vroeg dat omdat ik niet weet of je een post weer weg moet halen als die ´klaar´ is ?Hoezo?... Hoeveel gram gedroogd is er vanaf gekomen?
Ach nooit weggooien jo. Als je gewassen hadden had dan is de kans groot dat het gewoonb weer begon te groeien hoor.d Daarbij leg ik het vaak op de zijkant dan kunnen van alle kanten gaan groeien68 gram verse ongeveer 6,5 droog, heb wel de kweekset weggegooid omdat ik ze op de zijkant gelegd had om te redden wat er te redden was, en er wss iets te vaak met m´n vingers aangemeten had heb nu een nieuw setje staan, 6 dagen nu.
Al doende leert m´n zeker 😊
nee jo alles lekker laten staanIk ben pas nieuw op het forum, en vroeg dat omdat ik niet weet of je een post weer weg moet halen als die ´klaar´ is ?
Dank je wel voor de tip, jammer 😔 maar helaas te laatAch nooit weggooien jo. Als je gewassen hadden had dan is de kans groot dat het gewoonb weer begon te groeien hoor.d Daarbij leg ik het vaak op de zijkant dan kunnen van alle kanten gaan groeien
Heb nu ook een setje copelandia staan, maar ik vrees dat die besmet is met iets, veel over opgezocht maar vind niet echt een duidelijk antwoord heeft u mss een idee?Bekijk bijlage 28042
Tadaaa!!!!!
Lijkt op besmet ja. Net even te donzig maar gewoon afwachten zou ik zeggenHeb nu ook een setje copelandia staan, maar ik vrees dat die besmet is met iets, veel over opgezocht maar vind niet echt een duidelijk antwoord heeft u mss een idee?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."