Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGolden teacher groeien uit de onderkant

Golden teacher groeien uit de onderkant

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zitten hier wel een paar pro's :tongueout: veel succes met kweken :)
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is m´n eerste (test) kweekje, dus nul ervaring, wel redelijk wat ervaring met het eten van paddos.
Al doende leert m´n zeker? En met een beetje hulp en tips komt het wel goed.
Thx
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij komt het nog wel goed, ze zijn vandaag erg gegroeid.
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi
Ik heb een dikke week geleden een golden teacher kweekset besteld.
alles gedaan volgens de handleiding en info van internet.
sinds enkele dagen zag ik paddos verschijnen, maar sinds gisteren merkte ik, dat er meer paddos uit de bodem groeien, dan uit de bovenkant.
De 'cake werd helemaal naar boven gedrukt.
ik vond er weinig info over en ben een beginneling dus ik heb de cake maar uit het bakje gehaald en op de zijkant gelegd.
verder weet ik niet goed wat te doen nu?
weet iemand raad?
Ik heb wel m'n handen en armen goed ontsmet met alcoholgel, voor ik het aanraakte.
de eerste foto is de onderkant, er groeit ook veel meer mycelium dan op de bovenkant
m
moshimoshiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze groeien waar de omstandigheden het beste zijn. Als de lucht niet vochtig genoeg is bijvoorbeeld, dan zullen ze eerder ook onderin het vocht gaan opzoeken denk ik? Dat is de logica die ik er op los laat.
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi bedankt voor de reactie.
ik denk dat ik de set veel te kort heb laten weken, waardoor de cake een beetje ingedroogd en gekrompen was.
hierdoor is er ruimte ontstaan tussen de cake en de zij/onderkant van het bakje.
Ik had gemaild met de leverancier, en heb een nieuwe set gekregen.
die eerste die ik op z´n zijkant had gelegd heb ik uiteindelijk toch nog 68 gram verse paddos kunnen afhalen.
Ik was verbaasd hoe snel dat ging op het laatste.
De laatste nacht waren ze ongeveer met een halve cm per uur gegroeid.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
Acoustic zei:
Hoi bedankt voor de reactie.
ik denk dat ik de set veel te kort heb laten weken, waardoor de cake een beetje ingedroogd en gekrompen was.
hierdoor is er ruimte ontstaan tussen de cake en de zij/onderkant van het bakje.
Ik had gemaild met de leverancier, en heb een nieuwe set gekregen.
die eerste die ik op z´n zijkant had gelegd heb ik uiteindelijk toch nog 68 gram verse paddos kunnen afhalen.
Ik was verbaasd hoe snel dat ging op het laatste.
De laatste nacht waren ze ongeveer met een halve cm per uur gegroeid.
Klik om te vergroten...

Eigenlijk is dit nog een win win situatie dus haha, aan twee kanten nog kunnen oogsten en een nieuwe kweekset!

Top service!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
0.jpg
Tadaaa!!!!!
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eve's drop zei:
Eigenlijk is dit nog een win win situatie dus haha, aan twee kanten nog kunnen oogsten en een nieuwe kweekset!

Top service!
Klik om te vergroten...
Klopt, heb ze nu in een voedseldroger zitten. 90 % kwijt geraakt 😔
Ik stelde gewoon de vraag, wat ik er best mee kon doen, en ze hebben uit zichzelf een nieuwe set gegeven, heb ineens een setje copelandia en Mexicanen besteld, die staan nu te groeien, heb wel aluminiumfolie rond de bakjes gedaan, om sidepins te vermijden. En lang genoeg laten soaken.
In blijde verwachting weer 😏
Top service van die winkel
Die golden teacher zijn wel mooie paddos trouwens 😊Screenshot_20210812-145702_Gallery.jpg
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Acoustic zei:
Klopt, heb ze nu in een voedseldroger zitten. 90 % kwijt geraakt 😔
Ik stelde gewoon de vraag, wat ik er best mee kon doen, en ze hebben uit zichzelf een nieuwe set gegeven, heb ineens een setje copelandia en Mexicanen besteld, die staan nu te groeien, heb wel aluminiumfolie rond de bakjes gedaan, om sidepins te vermijden. En lang genoeg laten soaken.
In blijde verwachting weer 😏
Top service van die winkel
Die golden teacher zijn wel mooie paddos trouwens 😊Bekijk bijlage 27898
Klik om te vergroten...
Die zullen nu wel geoogst zijn neem ik aan?
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
Die zullen nu wel geoogst zijn neem ik aan?
Klik om te vergroten...
Ja klopt die zijn al kurkdroog ondertussen 😊
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
Die zullen nu wel geoogst zijn neem ik aan?
Klik om te vergroten...
Moet ik deze post weer verwijderen?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Acoustic zei:
Moet ik deze post weer verwijderen?
Klik om te vergroten...
Hoezo?... Hoeveel gram gedroogd is er vanaf gekomen?
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
Hoezo?... Hoeveel gram gedroogd is er vanaf gekomen?
Klik om te vergroten...
68 gram verse ongeveer 6,5 droog, heb wel de kweekset weggegooid omdat ik ze op de zijkant gelegd had om te redden wat er te redden was, en er wss iets te vaak met m´n vingers aangezeten had heb nu een nieuw setje staan, 6 dagen nu.
Al doende leert m´n zeker 😊
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mezelf zei:
Hoezo?... Hoeveel gram gedroogd is er vanaf gekomen?
Klik om te vergroten...
Ik ben pas nieuw op het forum, en vroeg dat omdat ik niet weet of je een post weer weg moet halen als die ´klaar´ is ?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Acoustic zei:
68 gram verse ongeveer 6,5 droog, heb wel de kweekset weggegooid omdat ik ze op de zijkant gelegd had om te redden wat er te redden was, en er wss iets te vaak met m´n vingers aangemeten had heb nu een nieuw setje staan, 6 dagen nu.
Al doende leert m´n zeker 😊
Klik om te vergroten...
Ach nooit weggooien jo. Als je gewassen hadden had dan is de kans groot dat het gewoonb weer begon te groeien hoor.d Daarbij leg ik het vaak op de zijkant dan kunnen van alle kanten gaan groeien
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Acoustic zei:
Ik ben pas nieuw op het forum, en vroeg dat omdat ik niet weet of je een post weer weg moet halen als die ´klaar´ is ?
Klik om te vergroten...
nee jo alles lekker laten staan
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mezelf zei:
Ach nooit weggooien jo. Als je gewassen hadden had dan is de kans groot dat het gewoonb weer begon te groeien hoor.d Daarbij leg ik het vaak op de zijkant dan kunnen van alle kanten gaan groeien
Klik om te vergroten...
Dank je wel voor de tip, jammer 😔 maar helaas te laat
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mezelf zei:
Bekijk bijlage 28042
Tadaaa!!!!!
Klik om te vergroten...
Heb nu ook een setje copelandia staan, maar ik vrees dat die besmet is met iets, veel over opgezocht maar vind niet echt een duidelijk antwoord heeft u mss een idee?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Acoustic zei:
Heb nu ook een setje copelandia staan, maar ik vrees dat die besmet is met iets, veel over opgezocht maar vind niet echt een duidelijk antwoord heeft u mss een idee?
Klik om te vergroten...
Lijkt op besmet ja. Net even te donzig maar gewoon afwachten zou ik zeggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."