#1
Hoi,
Ik heb de PES Amazonian Paddo Kweekset Mondo gekocht.
Op de foto zie je dat bij sommige paddenstoelen het hoedje is gescheurd. De paddenstoelen zijn echt nog heel erg klein.
Toch oogsten? Dit word mijn eerste oogst.
Op de tweede foto zie je water. Ik heb dit water voor de zekerheid eruit gehaald leek mij veel.
De volgende keer wel of niet eruit halen?
Dankkk

Ik heb de PES Amazonian Paddo Kweekset Mondo gekocht.
Op de foto zie je dat bij sommige paddenstoelen het hoedje is gescheurd. De paddenstoelen zijn echt nog heel erg klein.
Toch oogsten? Dit word mijn eerste oogst.
Op de tweede foto zie je water. Ik heb dit water voor de zekerheid eruit gehaald leek mij veel.
De volgende keer wel of niet eruit halen?
Dankkk

