#1
ik snap er ook nix van ?
Liefdesverdriet en herontmoeting die temaken hebben met het k-universum ?? Bij mij niet hoor
Liefdesverdriet en herontmoeting die temaken hebben met het k-universum ?? Bij mij niet hoor
Atropa zei:...of hoe je het wilt noemen, wie denkt te weten of dit de gekoppeld is met het K universum of je eigen egocentrische ik?
Atropa zei:Is wat over me neerstrijkt na afloop van de bereising.
Ondanks de oneindige ruimtes en never ending story is er ook iets van een 'IK verhaal'. Soort gekozen gevoel. Voor degene die zich hier in kunnen vinden en ook vaker Ketamine doen en de behoefte tot vaker gebruik voelen. Stelde ik dus de vraag of het ook gewoon (deels) een soort egocentrische reis is, buiten de spannende droomtoestand om.
TechNora zei:Ik heb juist eerder het gevoel dat je egocentrische ik er helemaal buiten staat. Het ego lijkt me vrij aards, en dus eindig, terwijl de ziel eeuwig is. Ikzelf was een klein bolletje bewustzijn dat onder sterke spanning stond.
Toen ik daarna weer terugkwam was het even omschakelen, en inderdaad waren er wel bepaalde gevoelens van nostalgie... Misschien sluit dit aan bij je vraag? Ik snap nog steeds niet precies wat je bedoeld.
Atropa zei:TechNora zei:Ik heb juist eerder het gevoel dat je egocentrische ik er helemaal buiten staat. Het ego lijkt me vrij aards, en dus eindig, terwijl de ziel eeuwig is. Ikzelf was een klein bolletje bewustzijn dat onder sterke spanning stond.
Toen ik daarna weer terugkwam was het even omschakelen, en inderdaad waren er wel bepaalde gevoelens van nostalgie... Misschien sluit dit aan bij je vraag? Ik snap nog steeds niet precies wat je bedoeld.
Dat je zelf als enig zwevend puntje van bewustzijn omringd bent geeft dat geen speciaal gevoel naderhand? Na afloop blijf je denk ik wel achter met bepaalde mystieke gedachten zonder antwoord?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."