Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKet, daarna drank

Ket, daarna drank

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Koninginnennacht komt er weer aan! Dat betekent weer een avond helemaal los gaan. Nou was het plan om met 3 vrienden een gram keta te halen. We zouden dan eerst allemaal 125 milligram nemen en dan 2 uur later nog eens. 4 uur is alleen een stukje korter dan dat ik me had voorgesteld. Nou bedacht ik me, we kunnen daarna natuurlijk ook nog eens flink gaan zuipen :grin: . Ik weet alleen wel dat die combinatie niet zo goed voor je is, maar geld dit alleen als de keta nog werkt? Of ook nog een tijdje erna?

Alvast bedankt voor de reacties! :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als de ketamine fatsoenlijk is uitgewerkt, en je echt al een uur niks meer voelt kan je wel gewoon alcohol drinken. Je merkt tijdens het bier meestal vanzelf wel of dat te doen of niet is. De combinatie is op zich niet gíftig, alleen bij gelijktijdig gebruik kan je je ademhaling etc. onderdrukken en dat kan dus erg gevaarlijk zijn. Als de ketamine uitgewerkt is is het prima.
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok thanx dan weet ik genoeg :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
veel mensen slecht zien gaan op deze combi, houd er tijd tussen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."