Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGood Night ^^

Good Night ^^

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Denk dat ik ook eens een lijntje pak, wat een kutavond. Jointje, dubstepmixje van 2 uur, komt goed :mrgreen:
W
WamboLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond!
Laat ik beginnen met gisteren ^^
Gisteren was het 2 oktober en we gingen naar Leiden met LSD op ^^
dit was een bijzondere, maar ook een te drukke avond :P
Ik kwam om half 7 thuis en ging ik meteen slapen, 7 uur ongeveer sliep ik.
8 uur dezere avond werd ik wakker, ging ik ff naar de Kroeg met K op ^^
het was wel lol, maar al snel verveelde ik me.
Ik besloot om naar huis te gaan en een K-hole in te gaan ^_^
kheb K nu al 2x gedaan en ik vond het niet zo veel boeiends, mijn visuels zijn normaal en ik voel me alleen massive dronken.
Ik ga ff Lekker een Joint roken en dan een Lijn naar Binnen werken en dan schrijf ik morgen de tripreport :wink:
Slaap lekker allemaal!
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik wist helemaal niet dat je kon besluiten om een k-hole in te gaan?
W
WamboLid
01-01-2024, 00:00
#4
Isolation zei:
ik wist helemaal niet dat je kon besluiten om een k-hole in te gaan?
Klik om te vergroten...
gewoon genoeg snuiven totdat je op bed ligt en niet meer kan bewegen. :P
Alleen kben in slaap gevallen inplaats van een K-Hole. ^^
Fail.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het alleen niet kunnen bewegen is nog geen k-hole.
Snuivend is dat echt niet zomaar te bereiken.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lees je nog maar een beetje in :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik?
'k Dacht toch echt dat snuivend de k-hole bereiken echt een toeval is.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, sorry, niet jij... De topicstarter bedoelde ik. Het kan natuurlijk wel, maar dan moet je wel flink doorgaan en dat vinden veel mensen nogal eng. Het is sowieso eerst even zoeken naar de juiste dosis :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Ik?
'k Dacht toch echt dat snuivend de k-hole bereiken echt een toeval is.
Klik om te vergroten...
snuivend een khole bereiken kan prima.
vergt alleen wat uitzonderlijke dosissen dan normaal
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
BlackRobBlunt zei:
Denk dat ik ook eens een lijntje pak, wat een kutavond. Jointje, dubstepmixje van 2 uur, komt goed :mrgreen:
Klik om te vergroten...

That's the spirit !
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat hele K-hole verhaal is snuivend bijna niet mogelijk. Ik hoor wel meer mensen die denken dat ze in een holletje zaten maar een K-hole is een universum op zich. Dat bereik je niet door te snuiven want op een gegeven moment kun je je gewoon niet meer bewegen en is het onmogelijk om door te snuiven.

Oraal kan, is een grote hoeveelheid (zeg 500-750 mg) maar het beste maak je een neusspray waarmee je nauwkeurig kunt doseren.

Lees eens wat K-hole reports, dan merk je wel dat je sowieso niet zomaar in een hole komt door te snuiven.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je een grammetje wegwerkt snuivend lukt het me altijd wel hoor
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is het nut ervan dat je dit post in het ketamine subforum ?

Schrijf een tripreport of als je gewoon wilt lullen doe dat dan in het onzin topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."