Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVeranderen in je vrienden

Veranderen in je vrienden

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Grappig zeg, nooit zo meegemaakt, maar in meditatie kun je echt veel dieper/leiper gaan dan als je gewoon beetje in het rond gaat spacen. Had ook is gelezen van iemand die echt het universum werd ingeknalt door een lachgasballonetje op meditatie.
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals velen van jullie weten, gebruik ik al een tijd ketamine, en doch ik wel vaker tijdens één van m'n mediterende trips (waarbij ik alleen ben, alle licht uitdoe, muziek opzet met earplugs en gewoon compleet stil blijf zitten, de onbeschrijfbare k-dimensie in :rock: zoals ik al in eerdere posts heb vermeld, inclusief de meer beschrijfbare effecten) het gevoel krijg alsof er mensen rondom mij zitten en ik iets tegen mijzelf/die anderen begin te praten (een beetje schizofreen dus), en ook regelmatig het gevoel alsof ik m'n eigen herinneringen "objectief" kan bekijken - als waren ze van iemand anders of als de plot van een fillm die ik aan het bekijken ben - krijg ik de laatste tijd regelmatig een nieuw/gecombineerd effect:
Ik "mijn ego" is er niet meer, maar rondom mijn persoon staan meerdere van m'n vrienden, en ik bekijk mezelf door de ogen van die vrienden, ik word als het ware hen. MrEko blijkt dan een soort combinatie te zijn van eigenschappen van m'n vrienden, waarschijnlijk de gemeenschappelijke eigenschappen waardoor we bevriend zijn in the first place. Dit gebeurt naar gelang welke interesse er in mijn hoofd naar boven komt of welke karaktertrek ik uitoefen.
Zoals bij alle keta-effecten weer moeilijk uit te leggen, maar dat wou ik met jullie delen, om te kijken of er anderen zijn die hetzelfde reeds ervoeren...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zoiets nog niet meegemaakt maar ik vindt het wel een interessante ervaring. Het klinkt zeer gaaf.

Het lijkt me prachtig als je door de ogen van vrienden naar jezelf kunt kijken en dat je dan ziet dat je opgebouwd bent uit hun. Dat wil dan ook zeggen dat je een goede band hebt met hun en ze ook goed kent. :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat lief ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."