Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijkheid met Ketamine

Misselijkheid met Ketamine

20 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Ik ben nog nooit misselijk geworden van ketamine, ongeacht de dosis, vrienden van mij overigens ook niet. Mijn vrienden en ik hebben ook geen problemen met het combineren van kleine en matige hoeveelheden alcohol (grote raad ik sowieso af, lijkt me niet ongevaarlijk) met ketamine en eten en ketamine levert ook geen problemen of dis comfort op (al probeer ik meestal wel 2-3 uur van de voren niks te eten, gewoon voor het geval dat het uitmaakt en omdat ik het altijd zo gedaan heb en nooit ergens last van heb gehad)

Zou het komen dat mensen die er misselijk van worden een soort wagenziekte reactie hebben op de scheefheid die het veroorzaakt? Dat zou verklaren waarom sommige mensen er helemaal geen last van hebben en enkelen juist wel.

Wat je kan proberen (geen idee of het helpt):

- niet bij eten, 2-4 uur van de voren ook niet meer eten
- geen alcohol tegelijk drinken, zeker niet veel alcohol
- joint? kan helpen tegen de misselijkheid en ketamine + wiet gaan prima samen.
- reisziekte pillen? als de theorie van scheefheid klopt?
Klik om te vergroten...

Goede tips, ik ken je persoonlijk ik hecht veel waarde aan je teksten.
Maar los dit probleem voor mij op a.u.b. !!

Yoyo,

Beste luisteraars, lezertjes en wannabee's ...

Het is nu de 4de keer dat ik de keta probeer en het gevolg is iedere keer het zelfde.
Ik heb geen tolerantie want ik neem het zelden 4 x in 4 jaar ?
Ik begin ook nooit gretig maar leg enkele mini lijntjes neer.

Na 2 kleine lijntjes voel ik me ff helemaal wauzie zeer valium achtig maar daarna slaat dat over in een misselijkheid waardoor ik de emmer goed vol kotst.

Drama dus want de keta ligt mij niet en dat de keta te sterk is is ook onzin want de lijntjes die ik neem daar zeggen jullie pas tegen.

Hoe kan ik die misselijkheid bestrijden en gaan genieten van dit uberproduct van 84% ?

:hearteyes:

Zijn er nog leuke vrouwen tussen de 20 en de 40 die mij het willen leren ?

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."