Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine of Ketamine?

Methoxetamine of Ketamine?

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het allebei al een paar keer gedaan en zelf vind ik Methoxetamine leuker, maar waarom weet ik eigenlijk niet... Nog niet zo heel ervaren met deze drugs! Onder mijn vrienden zijn de reacties heel verschillend, het lijkt alsof Methoxetamine op sommige mensen een hele heftige uitwerking heeft, of ze kunnen niet zo goed tegen trippen?!

Wat vinden jullie? :)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
MXE vindt ik zelf ook leuker dan ketamine qwa gevoel. Dat jou vrienden hun mening hierover wat verdeeld is kan ik wel snappen. Bij ketamine komt het gevoel op en gaat weer zoals bij de meeste bekende drugs dat zo het geval is maar bij MXE ligt dit anders, dit bouwt zich op qwa gevoel waardoor de meeste mensen die nog wat onervaren zijn met dissociatieven hierin een wat gemengd gevoel krijgen. MXE is ook wat moeilijker te doseren dan ketamine waardoor een onervaren gebruiker snel hiervan teveel heeft en misschien een lichte angst krijgt om te veel te nemen.
moest ik kiezen tussen MXE of ketamine dan ga ik voor de MXE, geeft zo'n lekker gevoel. een leuker en aangenamer gevoel dan ket vind ik.
N
Napoleon82Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Laatst voor het eerst Methoxetamine geprobeerd, omdat er weinig keta in omloop lijkt te zijn. Vooraf verwachtte ik eigenlijk dat het een beetje een slap aftreksel zou zijn van keta of minder prettig zou zijn (zoiets las ik vooral op internet). Degene van wie ik het kreeg gaf echter aan dat ik er veel minder van moest pakken dan dat ik normaal gesproken van keta zou doen, omdat het volgens hem een stuk sterker was (het effect). Goed, 1 puntje (was tijdens het uitgaan overigens). Van keta was ik gewend dat het al vrij snel opkwam en er soms ahw in kon knallen. Bij dit duurde het echter een stuk langer voordat ik er wat van begon te voelen en liep het effect gestaag op totdat ik inderdaad merkte dat dat ene puntje ruim voldoende was voor me. Het gaf een soortgelijke roes als keta. Kreeg na dat ene puntje ook al direct een beetje last van zo'n "keta-walk" en gesprekken leken op dat moment nogal chaotisch te verlopen. (Achteraf begreep ik dat m'n gesprekspartners - niet op methoxetamine - het zo gelukkig niet hebben ervaren). De roes voelde prettig en niet leeg zoals wel op internet stond beschreven. Het spul bleef ook echt enkele uren doorwerken en lijkt daarbij wat te fluctueren in heftigheid totdat het na een tijdje weer gestaag afneemt. Ik vond het persoonlijk wel voor herhaling vatbaar, maar ben ook wel benieuwd hoe anderen methoxetamine hebben ervaren (bijv. in vergelijking tot keta).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."