#1
Sigma, jij weet van ketamine, ik heb het 1x een piepklein beetje recreatief gebruikt en het leverde me een badtrip op (echt naar de hel en terug en ik doe het never nooit meer!) en ik ben er zo van geschrokken dat ik a) het never nooit meer gebruik en b) denk dat ik er allergisch voor ben, kan dat?
moet ik het in mijn dossier laten zetten, dat ik allergisch ben voor ketamine?
stel dat ze me het ooit gaan toedienen als ik gewond ben.. volgens mij word ik dan gek!
moet ik het in mijn dossier laten zetten, dat ik allergisch ben voor ketamine?
stel dat ze me het ooit gaan toedienen als ik gewond ben.. volgens mij word ik dan gek!