Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanilleketa

Vanilleketa

8 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
ShetgestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey iedereen, ik was vorige nacht op een feestje op zoek naar keta, maar het enige wat er te verkrijgen viel was vanilleketa (keta lichtelijk versneden met vanille). Ben nog nooit zwakke vanilleketa tegengekomen dus heb me dan maar 1,5gr gekocht :)

Dus voor het binnen gaan 4 sleuteltjes K gedaan, beetje wankel naar binnen gewandeld en 1 van de ziekste avonden van men leven gehad.

Heb de ket tussen 22u en 9u opgesnoven, met hier en daar wat jointjes, vodka-sprite, 2 xanax-pilletjes en een paar dipjes mdma... Man, wat een VAGE nacht! Erna door de keta geen last van de morning-after :grin: Zag er wel vrij slecht uit

Laat je dus niet afschrikken door ketamine versneden met vanille! De doorloop is nog lekkerder dan met gewone keta en de grote kans is er dat het nog steeds goede kwaliteit is :wink:
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#2
toch blijf ik het degoutant vinden man, fucking vanille snuiven ? ik wacht echt tot de deftige ket terug een comeback maakt.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Regel echte ket en niet van die kindersnoepjes die ze nu verkopen.
Het is blijkbaar toch waar dat ze nu begonnen zijn met ket te versnijden, BAH :(
S
ShetgestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blijkbaar heeft de kristalketa zijn comeback gemaakt :grin: Iedereen terug blij
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Shetgest zei:
Blijkbaar heeft de kristalketa zijn comeback gemaakt :grin: Iedereen terug blij
Klik om te vergroten...
haha jeeeep
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had laatst 1g kristallen en 1g vanille gekocht, die kristallen zijn sterker op het korte termijn, terwijl de vanille je wat meer verspreid over de avond waus maakt.
Voor een meer mindfuck achtige ervaring pak ik de vanille, voor de meer 'chille' ervaring de kristallen heb ik bedacht


edit- Natuurlijk kan het altijd wat verschillen, maar dit is wat de vergelijking vanille/kristallen voor mij deed
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het qua werkingsduur en vorm van vaagheid echt verschil oplevert en naar vanille ruikt/smaakt denk ik niet dat dit te wijten valt aan S/R ketamine. Denk eerder aan een RC..

Testen die hap!
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Als het qua werkingsduur en vorm van vaagheid echt verschil oplevert en naar vanille ruikt/smaakt denk ik niet dat dit te wijten valt aan S/R ketamine. Denk eerder aan een RC..

Testen die hap!
Klik om te vergroten...

Het gevoel is zeer erg vergelijkbaar met de kristallenketa, maar na wat meer lijntjes word het gewoon net even meer mindfuck achtig enzo, kan misschien natuurlijk ook een beetje aan die ervaring liggen, maar hoorde er meerdere mensen over in mijn omgeving. Wat voor een RC zou dit kunnen evenaren dan? Dat keta gevoel?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er zijn redelijk wat RC's die (ietswat) op ketamine lijken. Maar als het effect vrijwel hetzelfde is, maar wat meer een mindfuck heeft dan kan dit liggen aan de S/R verhouding.
Voornamelijk de werkingsduur van die RC's is echt anders.

Methoxamine is, volgens mij, op het moment een van de populairdere ketamine 'alternatieven'.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."